حمایت از ولایت فقیه به نوعی حمایت از ولایت معصومین (ع) است

آیت الله دژکام گفت: حمایت از ولایت فقیه به نوعی حمایت از ولایت معصومین (ع) است و مردم ما در ۹ دی با حمایت از ولایت فقیه در واقع با اهل بیت (ع) بیعت دوباره کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 9 دی) در مراسم گردهمایی طلاب و روحانیون به مناسبت یوم الله «9 دی» در مسجد «خاتم الانبیا (ص)» شیراز گفت: حمایت از ولایت فقیه به نوعی حمایت از ولایت معصومین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: مردم ما در 9 دی با حمایت از ولایت فقیه در واقع با اهل بیت (ع) بیعت دوباره کردند و در فتنه 88 دست خدا از آستین مردم ما بیرون آمد.

وی اضافه کرد: در سوره «یوسف»، خداوند به دعوت گری به مسیر قرآن و فرمان خدا به پیامبر اشاره می کند و این دعوت گری برای نیز روحانیون به ارث مانده است و مردم نیز وظیفه دارند به دعوت عمل کنند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: شیوع کرونا و محدودیت های منبر روحانیون مانع از انجام وظیفه دعوت گری آنها نمی شود و باید برای تقویت دعوت گری در هر شرایطی همواره تلاش کرد.

امام جمعه شیراز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: حضرت فاطمه (س) نور قلب و چشم و روشنایی زمین و آسمان است و موجب دسترسی به بصیرت می شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: برای اینکه فقه غریب نماند نیز باید نهضت آموزش فقه راه اندازی شود و مساجد همواره پایگاه های مناسب آموزش فقه به مردم بوده اند.

وی تاکید کرد: برای دستیابی به بصیرت باید علم و ایمان در کنار هم قرار بگیرد و لازم است تا با تقویت ایمان به امام زمان (عج)، جامعه را برای ظهور آماده کنیم.

کد خبر 1009369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha