رفع شبهات جوانان و نوجوانان از جمله اقدامات برای بصیرت افزایی

حجت الاسلام اشجری بهره گیری از توان رسانه ها و تلاش برای رفع شبهات جوانان و نوجوانان را از جمله اقداماتی عنوان کرد که می تواند منجر به بصیرت افزایی و خنثی سازی نقشه های دشمن شود.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دهه بصیرت و ولایت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر پربار 42 ساله خود همواره مورد غضب و کینه دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بوده به همین دلیل بصیرت و هوشمندی برای شناخت نقشه ها و دسیسه‌هایی دشمنان و مقابله با توطئه های نرم و سخت آنان امری ضروری است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان افزود: استکبار جهانی با حربه های سیاسی و نظامی مختلف اعم از تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله، اقدامات تجزیه‌طلبانه و تفرقه‌افکنانه، ترورهای کور و بزدلانه، تهاجم فرهنگی، ایجاد ناامیدی، تحریم های ناجوانمردانه و توطئههای اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ایران وارد میدان شده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مسیر پیشرفت و تعالی خارج کنند.

 

حجت الاسلام اشجری اظهار کرد:  پیروی از ولایت فقیه و نصب العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم‌اندیشی با روحانیت و نخبگان فرهنگی، تبیین نقشه‌های و دسیسه‌های دشمنان، توجه ویژه به مساجد به عنوان قرارگاه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های تخصصی تاریخ‌پژوهی و فتنه‌شناسی در حوزه و دانشگاه، بهره‌گیری از توان رسانه‌ها و تلاش برای رفع شبهات جوانان و نوجوانان از جمله اقداماتی است که منجر به بصیرت‌افزایی و در نتیجه خنثی‌سازی فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: حفظ وحدت و یکپارچگی امید دشمنان نظام را برای تفرقه‌افکنی ناامید کرده و سد مستحکمی در برابر پیشبرد اهداف شیطانی استکبار جهانی است.

 

وی گفت: شایسته است در شرایط امروز یک صدا از داخل نظام در برابر دشمنان بلند شویم و از هرگونه سخن و موضع که نشان از چند صدایی در برابر دشمنان است اجتناب کنیم. از آنجا که استکبارستیزی یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است بیان مطالبی از سوی برخی که حاکی از سازش با دشمن بوده به وحدت عمومی کشور آسیب می‌رساند.

حجت الاسلام اشجری اظهار کرد: وقتی مردم در برابر دشمنان یک‌صدا هستند مسئولان نیز بکوشند که یک‌صدا باشند. در شرایطی که استکبار جهانی لحظه ای از فتنه گری و طراحی نقشه های شوم برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل نیست تجربه انقلاب اسلامی ثابت کرده که استراتژی حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه بارها دشمنان را از صحنه خارج کرده است.

 

کد خبر 1009373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha