مردم در ۹ دی از خواص جلوتر بودند

فخرالدین گفت: در ۹ دی مردم از خواص جلوتر بودند و در راستای حمایت از مقام معظم رهبری در ۹ دی به میدان آمدند و به فتنه و آشوب گری پایان دادند.

«وحید فخرالدین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از تاریخ ابتدای جهان خلقت همواره شیاطین عهد بستند که انسان را منحرف کنند و از راه خدای متعال و حق دور کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: امروز نیز شیاطین در جهان و در راس آن آمریکای جهانخوار دست از انقلاب ما بر نمی دارد و هر زمان فرصتی پیدا کند تلاش می کند که به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

 

فخرالدین بیان کرد: در هشتم دی سال 88 شاهد حماسه مردم در گرگان بودیم و همچنین در کشور نیز این حماسه در 9 دی رقم خورد و مردم صف خود را از فتنه گران که به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان ها آمده بودند جدا کردند.

 

وی افزود: در فضای فتنه هوا غبارآلود می شود و تمایز دادن حق و باطل کار  بسیار سختی است و نقش خواص در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان  ابراز داشت: در 9 دی مردم از خواص جلوتر بودند و  در 9 دی به میدان آمدند و به فتنه و آشوب گری پایان دادند.

 

فخرالدین تاکید کرد: شهید سلیمانی در سخنان خود تاکید کرد که ولی فقیه تنها است و نباید آن را تنها بگذاریم و بزرگترین هادی ما در غبار فتنه ها این است که پشت سر ولی فقیه باشیم.

 

وی گفت: راه مردم با امامت و ولایت گسستنی نیست و باید به این موضوع با دید اعتقادی نگاه کنیم تا دچار فتنه نشویم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان  یادآور شد: همه ما شاهد بودیم که مقام معظم رهبری تاکید کردند که به برجام خوش بین نیستم و دیدم که بر سر برجامی که نظام برای آن هزینه زیادی داد چه آمد و توسط شیطان بزرگ پاره شد و این نشان می دهد که  نصایح ولی فقیه که اشراف به موضوعات و توطئه های دشمنان دارد برای ما راهگشا خواهد بود.

 

کد خبر 1009375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha