پوئم سمفونی سرباز در پلتفرم‌های معتبر به صورت رایگان منتشر می شود

مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار پوئم سمفونی سرباز در پلتفرم‌های معتبر برای مخاطبان از امروز ۹ دی ماه خبر داد و گفت: این اثر به صورت رایگان برای مردم عرضه می شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست تشریح برنامه های نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از پوئم سمفونی سرباز صبح امروز سه شنبه 9 دی ماه با حضور معاون امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عوامل ساخت پوئم سمفونی سرباز برگزار شد.

«امیر حسین سمیعی» مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره ساخت پوئم سمفونی سرباز گفت: پوئم سمفونی سرباز پیش تولیدش از سه ماه پیش آغاز شد؛ با توجه به اینکه سرزمین ما سرزمین شعر است، تصمیم گرفتیم با ساختاری سمفونیک اثر قابل توجهی را به مخاطبان عرضه کنیم. در این زمینه از مدتی پیش اتاق فکری با همراهی مدیریت مرکز موسیقی حوزه هنری و مدیر دفتر موسیقی سرود سازمان صدا و سیما برگزار و به این نتیجه رسیدیم که پوئم سمفونی سرباز در پنج موومان تولید شود و بسیار خوشحالم که ارکستر سمفونیک صدا و سیما با حضور آرش امینی و جناب مهدی نراقیان به همراهی مرکز موسیقی حوزه هنری در این مسیر نقش بسیاری در کیفیت مسیر تولید داشته‌اند.

وی اظهار کرد:  پوئم سمفونی سرباز یکی از ماندگارترین آثاری است که برای سردار سلیمانی به شکل ارکسترال ضبط و منتشر شده است.

مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین گفت: پوئم سمفونی از امروز در سامانه و پلتفرم‌های معتبر به شکلی قابل قبول برای مخاطبان ارائه خواهد شد. البته ما تصمیم گرفتیم کار به صورت رایگان برای مردم عرضه شود. این رایگان بودن هم به معنای کم ارزش بودن اثر نیست بلکه ماجرا به این شکل توسط تیم تولید برنامه‌ریزی شد تا در قدم اول و برای اینکه کار در شکل گسترده‌تری میان مردم عزیزمان عرضه شود تصمیم به ارائه رایگان کار گرفتیم. این در حالی است طبق برنامه‌ریزی های انجام گرفته قرار است این کار در روزهای منتهی به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پیش روی شنوندگان و بینندگان قرار می‌گیرد.

کد خبر 1009382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha