تولید پوئم سمفونی سرباز اتفاق مبارکی است/ درباره سردار شهید سلیمانی باید بیشتر کار شود

شاعر و سراینده پوئم سمفونی سرباز این اثر را اتفاق مبارکی در حوزه موسیقی دانست، گفت: امیدوارم بتوانیم درباره سردار شهید سلیمانی بیشتر کار کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست تشریح برنامه های نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و رونمایی از پوئم سمفونی سرباز صبح امروز سه شنبه 9 دی ماه با حضور معاون امور هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عوامل ساخت پوئم سمفونی سرباز برگزار شد.

در این نشست «‌علی محمد مودب»، شاعر وسراینده پوئم سمفونی سرباز درباره شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک قهرمان مهربان برای ما و تاریخ ماست و چهره رشید این سردار به عنوان یک آرمان مهربانی برای همه ما خواهد ماند. آرمان مهربان کسی است که موسیقی این پوئم سمفونی را نوشته است، نام اش شبیه مرام سردار است.

این شاعر افزود:  پوئم سمفونی سرباز در فضای دشوار بیماری همه گیر کرونا ساخته شده است امیدوارم کار این عزیزان ماندگار بشود، توفیقی برای من بود که در این اثر که برای سردار شهید سلیمانی است همکاری کنم؛ سردار شهید سلیمانی  نه فقط عزیز ما بلکه عزیز ملت های منطقه است.

 وی افزود: این اثر اتفاق مبارکی در حوزه موسیقی ماست که در اولین سالگرد شهادت سردار شهید تولید شده است. امیدوارم بتوانیم درباره سردار شهید بیشتر کار کنیم البته ناگفته های بسیاری از سردار شهید سلیمانی است که باید درباره آنها بیشتر از اینها ساخته شود.

کد خبر 1009403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha