تلاش برای الگوسازی حجاب در جامعه توسط بنیاد عاطفه ها صورت می گیرد

فولاد گفت: بنیاد خیریه عاطفه ها تلاش می کند تا حجاب و عفاف در کشور را در راستای فرمایش الهی و سیره حضرت زهرا (س) از طریق مشارکت خیرین به عنوان الگو معرفی نماید.

«محمدجواد فولاد» در حاشیه مراسم یازدهمین گام رزمایش نهضت و تعاون احسان مومنانه پویش حجاب فاطمی که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد؛ در گفتگو با خبرگزاری شبستان بیان کرد: یکی از اهداف این رزمایش بحث فرهنگی و امور منفعتی در سطح جامعه است، این بنیاد از جوار امام رصا (ع) در سال ۸۰ شکل گرفته استو  امروز به عنوان بزرگترین خیریه در سطح کشور در حال فقر زدایی و کمک به بخش های مستصعف جامعه است.


مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه  آبشار عاطفه ها در ادامه گفت: در این راستا ما در یازدهمین رزمایش  پویش پوشش چادر فاطمی را با حمایت خیرین در سراسر کشور برنامه ریزی کردیم و در این پویش تنها در  مشهد ۵ هزار قواره چادر به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط این خیرین خریداری و اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه هدف از این پویش پررنگ کردن نقش حجاب و عفاق در جامعه است؛ گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها تلاش کرده است در راستای امور فرهنگی و مسئله حجاب و عفاف نقش اثرگذاری را در جامعه برای پررنگ کردن حجاب و عفاف داشته باشد.


فولاد به نقش بسیار موثر خیرین سراسر کشور در این پویش اشاره کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران در عرصه فرهنگی در کلیه شعب ما در سراسر کشور حصور فعالانه داشتند و در ایام شهادت حصرت زهرا (س) این پویش پوشش حجاب فاطمی را شکل دادند و یقینا این پویش ادامه خواهد داشت تا با مشارکت خیرین در جهت تامین تمام دختران و زنانی که در خرید چادر با مشکل  مواجه هستند، از طریق این نهاد مردمی اقدام موثری صورت پذیرد.

 

وی اظهار داشت: قطعا این اولین پویشی است که خیرین برای استمرار آن استقبال خوبی کرده اند و ما به عنوان یک نهضت در بحث حجاب و عفاف در کشور این را به عنوان یک الگو قرار خواهیم داد تا بتوانیم در راستای فرمایش الهی و سیره حصرت زهرا (س) که برتربن و ارزنده ترین زینت زن، یعنی حجاب را به جامعه از طریق مشارکت خیرین عملیاتی کنیم.

کد خبر 1009409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha