۹ دی روز بصیرت است

حجت الاسلام حیات الغیب، ۹ دی را روز بصیرت خواند و گفت: در ۹ دی سال ۸۸ مردم به برکت خون شهدا به بصیرت رسیدند و فتنه دشمن را خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سید لطف الله حیات الغیب»، امروز(9دی) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه بصیرت، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت است و بصیرت مردم در 9 دی جلوی توطئه دشمنان را گرفت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان 9 دی را روز سوزش خیانت کسانی که می خواستند جبل سوار انقلاب اسلامی بشوند عنوان کرد و گفت: 9 دی روز عاشورای ایران بود، عاشورای ایران عاشورای پیروزی حق بر باطل بود.

 

وی ادامه داد: 9 دی ثمره خون شهدا بود، خون شهدا آمد و به برکت خون شهدا مردم به بصیرت رسیدند، 9 دی تاریخ نبود تاریخ ساز شد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب 9 دی را روز غضب بر فتنه گران و بخشش فریب خوردگان عنوان کرد و افزود: 9 دی روز غدیر بود، غدیر خم در کویر قم، مردم قم در سال 56 به میدان آمدند و در 9 دی همچون قیام مردم قم در سال 56 مردم باری دیگر به صحنه آمدند و یک بار دیگر غدیر خم اجرا شد.

 

وی ادامه داد: روز تعیین کننده کوثر و روزی بود که شعار «خامنه ای کوثر است و دشمن او ابتر است»، به وقوع پیوست و مردم به کوثر رسیدند.

 

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی از رهبر فرزانه انقلاب تبعیت کردند، 9 دی در زمستان بود ولی درخت انقلاب در سایه بصیرت مردم در این روز شکوفه داد.

 

وی عنوان داشت: 9 دی در ایران بود ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ یزید در زمان به هم ریختند و این روز تاریخ ساز فرصتی برای بیعت مجدد با امام حسین(ع) و رهبری شد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان کرد: 9 دی ما در کوفه نبود، در تهران بود، در عراق نبود در ایران بود و ملت ایران خوب فهمیدند باید مسیر انقلاب را با رهبری امام خامنه ای ادامه دهند تا پرچم به دست امام زمان(عج) داده شود.

کد خبر 1009436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha