۱۵۳ خودرو از ورودی آستارا بازگردانده شد

صابر گفت: ماموران پلیس راه در اجرای محدودیت‌های تردد به شهرهای نارنجی، از ورود ۱۵۳ خودروی غیربومی به شهرستان آستارا ممانعت کردند.

«عباس صابر» امروز(سه شنبه، ۹ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در طول یک هفته گذشته، یک هزار و ۲۰۶ خودرو در آستارا به علت بی توجهی به ساعات منع تردد جریمه شدند.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: این تعداد خودرو به علت ورود مخفیانه با پلاک غیربومی به شهرستان و پلاک بومی به دلیل تردد در ساعت ۲۱ تا چهار بامداد جریمه شدند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت ماموران پلیس راه در اجرای محدودیت های تردد به شهرهای نارنجی، از ورود ۱۵۳ خودروی غیربومی به شهرستان آستارا ممانعت کردند، تصریح کرد: محدودیت ترافیکی از اول آذرماه برای قطع زنجیره شیوع کووید ۱۹ آغاز شده و این طرح با جدیت اجرا می‌ شود.

 

صابر با اشاره به اینکه هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است و مسیرهای مواصلاتی با دوربین های پلاک خوان رصد می شود، اظهارکرد: تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در سه نقطه ورودی مستقر هستند.

 

فرماندار بندر آستارا اضافه کرد: در طول یک هفته گذشته همچنین در راستای اجرای طرح هوشمند محدودیت های کرونایی از ۴۵۸ واحد صنفی بازرسی شد.

 

صابر خاطرنشان کرد: با عمل به توصیه های وزارت بهداشت، خود مراقبتی، استفاده از ماسک و ماندن در خانه، می توان مانع گسترش ویروس کرونا شد.

کد خبر 1009440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha