مدیران در میدان مبارزه با کرونا بر طبل استعفا نکوبند

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه نیروها باید حکیمانه کار خود را انجام دهند، گفت: نباید در وسط میدان این مدیر و آن مدیر بر طبل نبودن و استعفا دادن بکوبند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۹ دی) در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط سختی این ویروس ایجاد کرده و شما امروز به عنوان افسران این جنگ بوده و در خط اول مبارزه هستید، کار مهمی است و اگر در جنگ برنامه‌ریزی نباشد به شکست منتهی می‌شود اما با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در عملیات پیروزی حاصل می‌شود که همبستگی مجموعه دانشگاه در این راه مهم است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سلامت موضوعی لحظه‌ای است و اگر غفلتی شود، کار تمام می‌شود و به همین خاطر باید متوجه حساسیت کار باشید.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مدافعان سلامت و مردم تحت فشار قرار دارند،ادامه داد: در چنین وضعیتی باید به فعالیت ادامه داد، ضمن اینکه گاهی مسائلی پیش می‌آید که این و آن استعفا داده‌اند و طرح آنها در برهه کنونی در روحیه مردم اثر منفی می‌گذارد.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه در این شرایط جنگ با کرونا عقب نشینی معنا ندارد، یادآور شد: باید تدبیر بیشتری به خرج داده شود و کاری کنیم که در این شرایط حاشیه نداشته باشیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از طرح چنین موضوعاتی در مجموعه علوم پزشکی استان، گفت: من این موضوع را خوب نمی‌دانم و البته عامل آن را هم نمی‌دانم، اما باید چنین موضوعاتی در وضعیت سخت کنونی مطرح نشود.

 

وی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: باید دقت لازم را در به کارگیری نیروهای توانمند داشته باشید، اینجا مانند جبهه و جنگ است و نباید فرمانده گردان‌ها عقب نشینی کنند. اگر قرار بود در جنگ عقب نشینی کنیم شرایط خوب امروزی را نداشتیم.

 

آیت الله حسینی که نسبت به طرح چنین موضوعاتی در مجموعه علوم پزشکی بسیار گلایه‌مند بود، ادامه داد: اجازه سوء استفاده از چنین فضاهایی را بگیرید، امروز که همه انرژی خود را متمرکز بر مقابله با کرونا کرده‌اند، باید با مدیریت هوشمندانه از حاشیه‌ها جلوگیری کرد.

 

امام جمعه یاسوج گفت: باید حکیمانه نیروها کار خود را انجام دهند و به این شکل نباشد که در وسط میدان این مدیر و آن مدیر بر طبل نبودن و استعفا دادن بکوبند.

 

وی خاطرنشان کرد: گاهی نیرویی در عرصه مقابله با کرونا ضعیف عمل می کند که عزل و نصب در چنین وضعیتی طبیعی است و باید از نیروهای قوی استفاده کرد تا به مجموعه کمک کنند.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: ما نیز تا جایی که می توانیم با توصیه به مسئولان و مردم، از اجرای مصوبات ستاد کرونا و طرح شهید سلیمانی حمایت می‌کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح «شهید سلیمانی» بسیار خوب جواب داده و کاهش چشمگیر مرگ و میر را داشته‌ایم، اظهار کرد: باید این طرح را تقویت کرده و از این طرح برای جلوگیری از فشار بر نیروهای درمانی استفاده کرد.

 

**«پرویز یزدان پناه» هم در این دیدار نقش روحانیت در مقابله با کرونا را بسیار عالی دانست و گفت: علما و روحانیون حمایت‌های خوبی از دانشگاه داشتند و در بسیاری از موارد روحانیت جلوتر از مسئولان علوم پزشکی بودند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر همکاری روحانیت نبود مشکلات بیشتری برای مقابله با کرونا داشتیم، ادامه داد: بیماری کرونا در استان روند کاهشی پیدا کرده ولی دو هفته‌ای ثابت شده و امروز بعد از دو هفته روند افزایشی داشته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه امروز ۱۷ بیماری بستری داشتیم، ادامه داد: چون مردم عادی انگاری می‌کنند و دور همی و مراسمات تشییع و مراسمات مذهبی خیزی به وجود می‌آورد.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: احتمال این موضوع وجود دارد که نوع انگلیسی وارد شده باشد و باعث مرگ و میر زیادی شود و فاجعه‌ای ایجاد کند، در این شرایط نیاز است که تذکر بیشتری به مردم داده شود تا از این وضعیت رها شویم.

کد خبر 1009455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha