مراسم عزاداری فاطمیه اول در کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز برگزار شد

مردانی گفت: مراسم عزاداری فاطمیه اول با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی همراه با سخنرانی و روضه خوانی به همت کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز برگزار شد.

«امیرحسین مردانی»، با اشاره به اینکه مراسم عزاداری فاطمیه اول با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی همراه با سخنرانی و روضه خوانی به همت کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این مراسم از شنبه ۶ دی ماه به مدت سه شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید مصطفی رکنی» شیراز با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی مذهبی در حسینیه «حضرت اباالفضل (ع) پشت باغ جنت برگزار شد، افزود: برای برگزاری این مراسم اعضای پایگاه مقاومت مسجد «حضرت ابالفضل (ع)» هم همکاری داشتند.

وی با یادآوری این مطلب که سخنران مراسم حجت الاسلام «حسین امیدی»، امام جماعت مسجد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس بود، تاکید کرد: مداحی این مراسم به عهده «رحیم زهرایی» قرار داشت و در این مراسم علاوه بر عزاداری حضرت زهرا (س)، مراسم عزاداری برای سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی و همچنین شهید هسته ای شهید فخری زاده هم انجام شد.

مردانی گفت: این برنامه های فرهنگی و مذهبی در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 1009471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha