آزادی ۱۸ زندانی جرایم غیر عمد انزلی توسط خیرین جهادی

با کمک خیرین جهادی شهرستان انزلی ۱۸ زندانی جرایم غیر عمد از زندان این شهرستان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا محمدی اصل» عصر امروز(سه شنبه، ۹دی) در آیین آزاد سازی ۱۸زندانی جرایم غیر عمد شهرستان انزلی با تقدیر از فعالین خیر شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: با کمک، همدلی و مواسات خیرین انزلی و تاکیدات رییس سازمان زندان های کشور مبنی بر شناسایی و فعال کردن گروه های خیرین جهادی در زندان های کشور بار دیگر توانستیم ۱۸ زندانی را با ۱۵۰ میلیون تومان بدهی به آغوش خانواده هایشان بازگردانیم.



مدیر کل زندان های گیلان با بیان اینکه این آزادی در ادامه پویش همیاری خیرین استان گیلان برای آزادی زندانیان در حرکتی جهادی با حضور خیرین شهرستان انزلی و همراهی مقامات قضایی این شهرستان انجام شد گفت: ۶۰ میلیون این بدهی توسط خیرین و ۹۰ میلیون نیز با اخذ رضایت از شکات تامین شد.



محمدی اصل با تاکید بر اینکه این حرکت جهادی در کل زندان های استان در حال انجام است، تلاش و کوشش مجموعه زندان های گیلان را اجرایی کردن اولویت های سازمانی با عزمی جدی دانست و افزود: برای رسیدن به اهداف بلند و کوتاه مدت با برگزاری نشست های تخصصی و همفکری های مناسب و با ایجاد راهکارهای فنی و تخصصی تلاش می کنیم تا زندانیانی که امانت به دست ما هستند و دروان حبس را سپری می کنند با تعاملات بسیار ارزنده مقامات قضایی به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.



 «شادمان احمدی نژاد» نیز از خیرین گروه جهادی شهرستان انزلی در آزاد سازی زندانیان قدردانی کرد و گفت: روند آزادی زندانیان در ماه های آتی همچنان ادامه دارد.



رییس زندان بندر انزلی اذعان کرد: امیدواریم همچنان با تعاملات ارزنده مقامات قضایی در زمینه کاهش جمعیت کیفری نیز رشد چشمگیری داشته باشیم.

کد خبر 1009514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha