مدافعان سلامت روستای قره قاسملو در طرح «سه شنبه های تکریم» تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قره قاسملو گفت: مدافعان سلامت و بهورزان بهداشت روستای قره قاسملو در طرح «سه شنبه های تکریم» با حضور فعالان این کانون تجلیل شدند.

«علی پیران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مدافعان سلامت و بهورزان بهداشت روستای قره قاسملو در طرح «سه شنبه های تکریم» با حضور فعالان این کانون تجلیل شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قره قاسملو تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا تعدادی محدودی از فعالان کانون های مساجد در این دیدار حضور داشتند و از خدمات سلامت این بهورزان تقدیر شد.

 

وی اظهار داشت: تعداد 50 عدد ماسک نیز در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفت تا در بین سالمندان روستا توزیع شود.

 

پیران تاکید کرد: در این روزهای سخت بیماری بهورزان، پرستاران و پزشکان با ایثار و فداکاری در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند و از خدمات آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قره قاسملو افزود: این طرح در راستای مشارکت در طرح «ایران قوی» است اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

 

پیران بیان کرد: فعالان کانون های مساجد نیز در کنار این مدافعان سلامت تلاش می کند تا با توزیع بسته های معیشتی و همکاری در طرح شهید سلیمانی نقش مهمی در پشتیبانی برای کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه را ایفا کند.

 

 

کد خبر 1009545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha