شکل گیری نهضت احداث خانه عالم در هرمزگان

حجت الاسلام انصاری راد، از احداث ۲۵۵ بابا خانه عالم در استان خبر داد و گفت: بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام، مرکز سازندگی سپاه و قرارگاه مدینه منوره به یاری تبلیغات اسلامی شتافته اند و نهضت خوبی در راستای احداث خانه عالم در شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد » صبح امروز در حاشیه نشست قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت با مدیران دفاتر شهرستانی ضمن تسلیت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه گفت: استان هرمزگان دارای 13 شهرستان و یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

 

وی در ادامه به وضعیت اجتماعی استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: استان هرمزگان 44 شهر و 85 دهستان و 39 بخش و 2268 روستا و آبادی دارد که 710 روستای آن دارای سکنه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به بافت مذهبی استان تصریح کرد: هرمزگان دارای 40 درصد جمعیت اهل تسنن و 60 درصد شیعه است.

 

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: 96 روحانی مستقر، 154 روحانی طرح هجرت در استان فعالیت می کنند. در برهه ای از زمان، تعادا روحانیون طرح هجرت از مستقر بیشتر بود.

 

وی همچنین گفت: 11 امام محله که 6 نفر در شهرستان بندرعباس و 5 نفر دیگر در سایر شهرستان ها و 12 نفر مدیر پایگاه اجتماعی فرهنگی نیز در استان هرمزگان فعالیت دارند.

 

 

 

کد خبر 1009572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha