شهرستان تفتان بر مدار توسعه/پشتیبانی و حمایت ویژه مسولان استانی از پروژه های عمرانی مهم این شهرستان

معاون استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مدیران کل سیستان و بلوچستان طی سفری به حوزه شهرستان تفتان از پروژه های مختلف عمرانی این شهرستان بازدید کردند و قول مساعد حمایت ،پشتیبانی و تخصیص اعتبارات لازم را دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسئولان دستگاههای مختلف اجرایی استان از ابتدای صبح امروز با حضور در حوزه شهرستان تفتان و بازدید از پروژه های مختلف عمرانی قول حمایت،پشتیبانی و تخصیص اعتبارات لازم و پیگیری لازم در راستای اتمام پروژه های مهم و اولویت دار بخشهای مختلف را به مردم این شهرستان جدیدالاتاسیس دادند.


فریبا برنایی بجد فرماندار  و رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان تفتان در حاشیه حضور و بازدید ها، با ارائه بیان مشکلات و درخواست ها خدمت به مردم را در اولویت کار عنوان و خواستار رفع کمبودها و مشکلات این  خطه شد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این بازدیدها با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته و تاکید براین که در حوزه پیگیری و تخصیص اعتبارات با اولویت راه ؛ آب و آبرسانی گام برمی داریم، گفت: نظام و دولت توجه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد.

 

مهرداد عرب اول تصریح کرد: در سال جاری ۵۰‌ پروژه استان را به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص اعتبار کرده ایم اما متاسفانه برخی از این پروژه ها که اعتبارات کامل تخصیص داده شده، توسط متولیان اجرا نمی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما برای تخصیص ۱۰۰درصد اعتبار پروژه ها است و امسال برای اولین بار در سنوات گذشته تخصیص در ماه های اول سال در برخی از طرح ها به صورت کامل تخصیص پیدا کرده است.

 

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید ها ضمن تاکید بر حضور مجدد در منطقه، قول مساعد برای پیگیری تخصیص اعتبارات و تصویب مصوباتی در راستای حل مشکلات منطقه در جلسات استانداری را داد.

 

شایان ذکر است در این بازدید یک روزه از پروژه های آب رسانی، ورزشی، راه و شهرسازی و غیره بازدید شد.

کد خبر 1009576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha