تاسیس مدرسه تربیتی «شهید سلیمانی»

حجت الاسلام و المسلمین دادگر گفت:یکی از طرح های ملی ما تاسیس مدرسه تربیتی «شهید سلیمانی» است، که با حضور افراد نخبه و برجسته اداره می شود و درباره مکتب و منش سردار سلیمانی فعالیت هایی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، حجه الاسلام و المسلمین «سیدامین الله دادگر» در همایش مجازی سراسری مکتب تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه فرهنگی برگزار شد گفت:این وظیفه اما است که یاد، منش، مکتب، منطق، تفکر و باورهای  سردار سلیمانی را را مرور و یاد کنیم و باید در مقابل چنین قهرمانی تعظیم کنیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خطاب به مدعوین افزود: آنچه برای ما و شما و خصوصا در نظام تعلیم و  تربیت اهمیت دارد، ترویج مکتب تربیتی سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی است.

 

وی تاکید کرد:اجرای گام دوم انقلاب اسلامی باید با مکتب سردارسلیمانی باشد و در این باره یک نسخه نویسی جدید شود.

 

وی با اشاره به اخلاص شهید سردار سلیمانی تصریح کرد: با اخلاص است که خیلی از توفیقات کسب می شود، اگر مومنانه در این مسیر برنامه ریزی کنیم تردیدی نداریم که توفیقاتی را به دست می آوریم.

 

رئیس حوزه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تصریح کرد: در دانشگاه‌ها باید از لحاظ علمی مکتب سردار سلیمانی تببین و تشریح شود، بیانات عالمانه سردار سلیمانی نیاز به ساعت ها تفکر و تالیف  دارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین دادگربیان کرد:یکی از طرح های ملی ما  تاسیس مدرسه تربیتی «شهید سلیمانی» است، که با حضور افراد نخبه و برجسته اداره می شود و درباره مکتب و منش سردار سلیمانی فعالیت هایی صورت می گیرد.

کد خبر 1009580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha