برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف

فرماندار شیروان گفت: با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی انجام می شود.

«امین رضا مرآتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در بازدید شبانه طی ۲۴ ساعت اخیر، چهار گیم نیت در این شهرستان پلمب شد که با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی انجام می شود.

 

 

فرماندار شیروان بیان کرد: توسط تیم ویژه اقدام، چهار گیم نت در شهرستان شیروان به دلیل عدم رعایت محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد کرونا پلمب شد.

 

 

مرآتی با بیان اینکه در این مکان ها کودکان با جمع شدن دور هم بدون رعایت هیچ گونه پروتکل بهداشتی سرگرم بازی بودند، عنوان کرد: قبلا توسط تیم ستاد کرونا در شیروان تذکرات لازم به این واحدها داده شده ولی باز هم موارد فوق را رعایت نکردند که متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

 

وی تصریح کرد: اگر پروتکل ها و توصیه های بهداشتی رعایت نشود، به راحتی شرایط بدتری خواهیم شد، بنابر این ضروری است با متخلفان این بخش با شدت برخورد شود و نباید اجازه داد عده ای با سهل انگاری و بی توجهی، جامعه را دچار مرگ و میر گسترده کنند.

 

 

نماینده عالی دولت در شیروان گفت: بازدیدها به صورت مدام و مستمر از واحدهای صنفی، بانک ها، نانوایی ها، پست بانک ها که مکان های شلوغ و پرتردد هستند ادامه دارد و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

 

 

مرآتی افزود: اجرای این طرح برای حفظ سلامت شهروندان استمرار داشته و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف را اطلاع دهند.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1009602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha