برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با استفاده از بستر فضای مجازی خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم که به همین مناسبت ویژه برنامه ها و مراسم های متعددی از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا وعدم برگزاری تجمعات برای مقابله با این بیماری، بیشتر برنامه های کانون های مساجد استان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این برنامه ها شامل مراسم های گرامیداشت سردار سلیمانی همراه با مداحی و سخنرانی، مسابقات کتابخوانی، توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته های بهداشتی، فضاسازی در شبکه های اجتماعی و تبیین شخصیت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و غیره است.

 

حجت الاسلام رمضانی در ادامه تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی ها و جانفشانی های شهدایی همچون سردار سلیمانی است که مدافع آرمان های اسلام و انقلاب بودند و شجاعانه در برابر استکبار جهانی ایستادند.

 

وی خاطر نشان کرد: شخصیت سردار سلیمانی از جنبه های مختلف نظیر ولایت مداری، اخلاق، اخلاص در عمل، مردم داری و غیره الگویی برای همه ما است و تبیین این ویژگی ها برای اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان یکی از اهداف و برنامه های کانون های مساجد در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان با اشاره به ضرورت ثبت برنامه های گرامیداشت سردار سلیمانی در طرح ایران قوی یادآور شد: کانون های مساجد با ثبت فعالیت های و برنامه های مذکور در سامانه بچه های مسجد می توانند از امتیازات لازم در طرح ملی ایران قوی بهره مند شوند و همچنین با این کار فعالیت های خود در معرض دید عموم کانون های مساجد در سراسر کشور قرار دهند.

 

کد خبر 1009608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha