۶۰ سایت ارتباطی در مناطق محروم لرستان راه اندازی می شود

حیدری گفت: ۶۰ سایت ارتباطی از محل طرح USO (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات) تا پایان امسال در مناطق محروم استان لرستان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « شهاب حیدری » امروز(10 دی) در جلسه شورای اداری مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اظهار داشت: با انجام عملیات‌ پایش فرکانسی توسط کارشناسان این اداره کل، نقاطی از مناطق روستایی و محروم استان با ضعف پوشش ارتباطی و یا فاقد سیگنال شناسایی شدند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: مراتب جهت دسترسی مردم این مناطق به شبکه‌های ارتباطی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام و در نهایت ۶۰ سایت برای آنها در نظر گرفته شد که تا پایان سال‌جاری با هدف  اتصال تمامی روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات، تامین اینترنت پرسرعت و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی به بهره‌برداری می رسند.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد سهم مشخص شهرستان خرم آباد هشت، بروجرد ۶ و دورود سه سایت است و مابقی نیز در مکان های مختلف نصب و راه اندازی می شوند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با بیان اینکه ۲۶ سایت از  مجموع ۶۰ سایت دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی هستند تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های USO و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خدمات قابل توجهی با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم این مناطق  و کاهش شکاف دیجیتال انجام شده است .

 

کد خبر 1009649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha