شهید سلیمانی نماد همبستگی ملت ایران است

حجت‌الاسلام فتاحی ولایتمداری، اخلاص، مقاومت در مقابل دشمنان و عشق به فقرا را از ارکان زندگی شهید سلیمانی برشمرد و گفت: شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و مبارزه با سلطه و ظلم جهانی در سطح جهان معرفی شده و همچنین به نماد همبستگی ملت ایران شهرت دارد.

«حجت‌الاسلام مرتضی فتاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی به عنوان نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) یاد کرده‌اند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک با بیان اینکه شهید سلیمانی در جهت ایجاد صلح و امنیت در منطقه نقش حیاتی ایفا کرد افزود: اگر این شهید والامقام نبود، داعش، تکفیری‌ها و دشمنان اسلام بر سرزمین و مملکت ما و اطراف ما مسلط می‌شدند، اوضاع را به دست می‌گرفتند و به راحتی برای کشور و منطقه ما برنامه‌ریزی می‌کردند.

 

وی با اشاره به اینکه وجود شهید سلیمانی به عنوان شخصیتی قوی و شجاع بسیاری از طرح‌های آمریکا را در منطقه با شکست مواجه کرد ادامه داد: این فرمانده دلاور سپاه اسلام در سیر تکاملی محور مقاومت و تقویت و انسجام گروه‌های مقاومت که در قالب مدافعان حرم بودند، موفق شد کار بزرگ و عمده‌ای را انجام دهد و صلح و امنیت را در منطقه برپا کند.

 

حجت‌الاسلام فتاحی تصریح کرد: آمریکا به عنوان پرچم‌دار مخالفت و دشمنی با ایران، وقتی دید که سردار سلیمانی در حال انجام کارهای بزرگی در منطقه است و تمام تلاش‌های آمریکا از جمله راه‌اندازی داعش را خنثی کرده، برای به شهادت رساندن این سردار سرافراز برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

 

وی با بیان اینکه زندگی شهید سلیمانی نشان می‌دهد که مکتب این سرباز ولایت مانند مکتب امام حسین (ع)، امام خمینی (ره) و مکتب رهبر معظم انقلاب است عنوان کرد: مردم باید با توجه به عشقی که به این شهید دارند، مکتب وی را ترویج و ادامه دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک ولایتمداری، اخلاص، مقاومت در مقابل دشمنان و عشق به فقرا را از ارکان مهم در زندگی شهید سلیمانی برشمرد و یاد آور شد: شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت و مبارزه با سلطه و ظلم جهانی در سطح جهان معرفی شده است و همچنین به نماد همبستگی ملت ایران شهرت دارد.

 

کد خبر 1009653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha