برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در تمامی پادگان‌ها و شهرستان‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی

امیر سرتیپ تقی خانی گفت: در تمامی پادگان‌ها و شهرستان‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط ارتش جمهوری اسلامی تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مهمان برنامه رادیویی "سرباز آرامش" بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا بیش از ۳۸ بار در دانشکده افسری امام علی ع حضور داشته‌اند و بار‌ها در زمان حضور خود پیرامون شهدای این دانشگاه سخنان ارزشمند و پر از مهر و محبتی ارائه کرده‌اند، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام معظم رهبری قرار شد به پاس رشادت و شهادت یک هزار و ۱۸۴ دانشجو و دانش آموخته دانشکده افسری امام علی (ع) نشان فداکاری به این دانشجویان و عملا به ارتش جمهوری اسلامی اعطا شود.

وی افزود: پس از انجام مقدمات اهدای نشان‌ها به شهدای این دانشگاه شروع شد که این اهدا نشان‌ها با سالگرد شهادت شهید سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی هم‌زمان بود.

سخنگوی ارتش اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی تصویب نشان‌ها در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی و نیز به درخواست تعداد زیادی از پرسنل و خانواده‌های ارتشی‌های کشور جهت ابراز عشق و علاقه به سردار دل‌ها این نشان افتخاری فداکاری ارتش به خانواده معظم سردار سلیمانی اهدا می‌شود.

تقی خانی تصریح کرد: اعطای نشان فداکاری ارتش به خانواده سردار سلیمانی یادآور و نشان‌دهنده انسجام و اتحاد مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و هدف مشترک این نیرو‌ها است.

این امیر ارتش اشاره کرد: در تمامی پادگان‌ها و شهرستان‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط ارتش جمهوری اسلامی تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

کد خبر 1009736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha