آغاز پویش معرفی اسلام در والنسیای اسپانیا

مرکز فرهنگی اسلامی در شهر والنسیا پویش معرفی اسلام را برای تصحیح اطلاعات اشتباه درباره دین اسلام به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، مرکز فرهنگی اسلامی در شهر والنسیای اسپانیا پویش معرفی اسلام را از طریق شبکه اینترنتی این مرکز و شبکه ارتباط اجتماعی واتس اپ به راه انداخته است.

 

این پویش برای کسانی است که اطلاعاتی درباره اسلام ندارند و یا اطلاعات اشتباهی درباره آن دارند و باید این اطلاعات تصحیح شود.

 

این مرکز اسلامی در والنسیا اطلاعات متعددی درباره اسلام در قالب های مختلف همچون مقاله ها، فیلم های ویدئویی، نوارهای صوتی، کتاب های اینترنتی رایگان به زبان اسپانیایی فراهم کرده است. همچنین یک فضایی را برای تازه مسلمانان و مشاوره اختصاص داده است.

 

مرکز فرهنگی اسلامی در والنسیا همیشه به دنبال ایجاد پل با همه اقشار جامعه در این شهر است. به همین دلیل این مرکز  این پویش جدید را با هدف گسترش دین اسلام در میان همه افراد جامعه آغاز کرده است.

 

این مرکز درهای خود را برای استقبال از کسانی که می خواهند درباره اسلام آگاهی پیدا کنند، باز کرده است و اعضای این مرکز به پرسش های آنها پاسخ شفاف می دهند.

 

این مرکز همچنین به توزیع وعده های غذایی تازه در میان خانواده های نیازمند و سالمند و خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا اقدام کرده است.

 

مرکز فرهنگی اسلامی در طول ماه دسامبر به توزیع غذا در میان نیازمندان اقدام کرده است، به طوری که تاکنون نزدیک به 70 خانوار از این وعده های غذایی استفاده کردند.

کد خبر 1009769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha