عمل به نقشه راه، لازمه موفقیت در مسیر تجارت خارجی است

حقیقی، لازمه موفقیت در مسیر تجارت خارجی را عمل به نقشه راه تدوین شده خواند و گفت: نقشه راه نشان دهنده میزان مشارکت مدیران در موفقیت ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان صبح امروز در شصتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان اظهار کرد: تدوین نقشه راه تجارت خارجی توسط اتاق بازرگانی و به صورت کارشناسی انجام شده است.

 

فتح الله حقیقی با یادآوری اینکه دستگاه های مرتبط در مسیر این نقشه همکاری چندانی با اتاق بازرگانی انجام نمی دهند، ادامه داد: برای کسب نتایج بهتر و خروجی مطلوب نیازمند همکاری دستگاه های مربوطه با اتاق بازرگانی هستیم.

 

وی لازمه موفقیت در مسیر تجارت خارجی را عمل به نقشه راه تدوین شده خواند و گفت: نقشه راه نشان دهنده میزان مشارکت مدیران در موفقیت ها خواهد بود.

 

استانداری زنجان، همکاری و هماهنگی بیشتر را از ضرورت های موفقیت در این مسیر خواند و گفت: کسب رتبه برتر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سه شاخص عمده تعداد جلسات و میزان حضور، موثر بودن مصوبات و پیگیری مصوبات از افتخارات استان است.

 

به گفته حقیقی، برای حل مشکلات مسیر تجارت خارجی لازم است تا عدم هماهنگی مدیران با اتاق بازرگانی حل شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه صادرات استان از منفی 87 درصد در فروردین ماه امسال به 6 دهم درصد طی هفته های اخیر رسیده است، گفت: اتاق بازرگانی و بخش خصوصی ثابت کرده که قدرت زیاد و ذهن خلاقی دارند.

 

وی در ادامه به وضعیت کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: همکاری مردم در محدودیت‌های کرونایی سبب شده تا با احتساب امروز، 2 روز است که هیچ فوتی کرونایی در استان نداشته باشیم.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در این بازه زمانی بیمار کرونایی بدحال نیز مراجعه نکرده است، خاطرنشان کرد: در حالی که در هفته‌های اخیر، بیماران بدحال پشت سر هم در نوبت بخش آی‌سی‌یو بودند.

 

وی لازمه کسب موفقیت در حوزه صنعت و تجارت در استان زنجان را هماهنگی بیشتر و عملیاتی‌تر بین دستگاه های مرتبط خواند و گفت: باید زمینه را برای افزایش صادرات فراهم کنیم.

کد خبر 1009790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha