۱۸۰ میلیون ریال اجاره بهای رقبات تجاری در آستارا بخشیده شد

مهدوی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و در حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از آن، ۱۸۰ میلیون ریال از اجاره بهای رقبات تجاری وقفی در شهرستان آستارا بخشیده شد.

«جمشید مهدوی» امروز(چهارشنبه، ۱۰ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: اجاره بهای اسفند سال گذشته و فرودین امسال رقبات تجاری وقفی آستارا بخشیده شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا تصریح کرد: این بخشودگی با پیگیری اوقاف شهرستان آستارا و موافقت نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امورخیریه انجام گرفت.

 

وی با بیان اینکه براین اساس ۴۷ باب مغازه مشمول بخشودگی اجاره بها شدند، تصریح کرد: مبلغ بخشودگی اجاره بهای رقبات تجاری وقفی آستارا ۱۸۰ میلیون ریال است.

 

مهدوی گفت: بخشش اجاره بهای رقبات تجاری وقفی شهرستان آستارا با هدف حمایت از آسیب دیدگان ناشی از کووید ۱۹ انجام گرفت.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا در خصوص حداکثری و حداقلی این اجاره‌ها افزود: بالاترین مبلغ اجاره ۱۵ میلیون ریال و کمترین مبلغ مربوط به مستاجری با پرداخت ماهیانه سه میلیون ریال است که مشمول بخشودگی شدند.

 

مهدوی با بیان اینکه شهرستان آستارا دارای ۱۰۳ موقوفه می باشد و ۹ موقوفه آن منفعتی(درآمدی) است، خاطرنشان کرد: از این تعداد چهار رقبه زراعی و مابقی تجاری است.

کد خبر 1009802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha