خیریه اسلامی در«لستر»  انگلیس لباس های گرم به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

دبستان «مدوی» در شهر «لستر» انگلیس کمک های مالی انسان دوستانه از جامعه مسلمانان این شهر به مناسبت آغاز سال نوی میلادی دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « inyourarea»، دبستان  «مدوی» در شهر «لستر» انگلیس  کمک های مالی انسان دوستانه از جامعه مسلمانان این شهر به مناسبت آغاز سال نوی میلادی دریافت کرد.

 

جامعه مسلمانان لستر کت هایی را برای گرم نگه داشتن کودکانی که به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توانند اقدام به تهیه لباس گرم در زمستان کنند،اهدا کرد.

 

مسلمانان از طریق بنیاد «الخیر» که یک خیریه اسلامی در لستر است این لباس های زمستانی را برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در مدرسه ابتدایی «مدوی» در اختیار آنها قرار دادند.

 

تیم داوطلبان ده ها لباس گرم به این مدرسه داد تا اطمینان حاصل کند که در این زمستان هیچ دانش آموزی از سرما نمی لرزد.

 

«سارا نینر» از معلمان مدرسه «مدوی» در این باره گفت: ما می خواهیم از بنیاد الخیر به دلیل اهدای فوق العاده سخاوتمندانه و متفکرانه این لباس های زمستانی به دانش آموزان نیازمندی که خانواده هایشان در این شرایط کرونایی با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند،تشکر کنیم.

 

وی در این باره گفت: این زمان از سال اغلب برای برخی از خانواده های نیازمند ما سختی به همراه می آورد و در بحبوحه همه گیری کرونا در این فصل این دلگرم کننده است که می دانیم هنوز افرادی هستند که حاضرند به نیازمندان کمک و از آنها پشتیبانی می کنند.

 

نینر همچنین گفت:این کت ها به طور گسترده توزیع و مورد استقبال گسترده قرار خواهند گرفت و بایت این مسئله بسیار از جامعه مسلمانان تشکر می کنیم.

کد خبر 1009815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha