پژوهشگران و فناوران برتر خوزستان تجلیل شدند

در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که در دانشگاه چمران اهواز برگزار شد، از پژوهشگران و فن آوران برگزیده دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۹ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری که امروز(چهارشنبه ۱۰ دی) در دانشگاه چمران اهواز و با حضور مسئولان استانی برگزار شد، از پژوهشگران و فن‌آوران برگزیده دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۹ تجلیل شد. اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

 

در بخش انتخابی پژوهشگر برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی خوزستان در محور کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز، در محور فنی و مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه صنعت نفت، در محور علوم پایه دانشگاه شهید چمران، دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، در محور علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و دانشگاه شهید چمران اهواز و در محور علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حائز رتبه های برتر شدند.

 

همچنین در بخش دانشجویان برگزیده استان در مقطع دکتری، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه صنعت نفت و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در بخش دانشجویان برگزیده استان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه جندی شاپور اهوار و دانشگاه صنعت نفت رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

 

در بخش فناوران برگزیده و در محور فناور برتر انرژی پژوهان آریانا، شرکت فناور برتر مدیرعامل شرکت طلوع ارتباطات دیاکو و محور فناور برتر در حوزه استارتاپ ها توانستند رتبه های برتر را اذان خود کنند.

 

در بخش معلمان پژوهشگر استان (اداره کل آموزش و پرورش خوزستان) دکتر اسکندر حسین‌پور، دکتر محمدرضا طاهری و دکتر مهدی پارسی نیا رتبه های برتر در این بخش شناخته شدند.

 

همچنین در بخش دانش آموزان پژوهشگر استان (اداره کل آموزش و پرورش خوزستان) کاویان رستمی، شایان صالحی و سید محمدرضا عیسی موسوی رتبه های برتر را کسب کردند.

 

در بخش غرفه برتر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و غرفه برتر در نمایشگاه فن بازار رتبه های برتر به ترتیب به کشت و صنعت حکیم فارابی و  شرکت سپنتیک چرم ایران تعلق گرفت.

 

کد خبر 1009824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha