برنامه ریزی های آینده برای کانون ها بر اساس اطلاعات ثبت شده آنان در سامانه «بچه های مسجد» شکل می گیرد

براتی با اشاره به اینکه آمار و اطلاعات کانون ها در سامانه «بچه های مسجد» قابل بررسی است، گفت: آنچه که در آینده برای کانون ها برنامه ریزی می شود بر اساس همین اطلاعات و آماری است که کانون ها در سامانه به ثبت می رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین براتی»، امروز (چهارشنبه 10 دی) در جلسه بازدید از ستاد کانون های مساجد فارس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اول هم گفت: ایام شهادت حضرت زهرا (س) را به عموم مردم و اعضای کانون ها تسلیت عرض می کنم و این روزها در آستانه سالروز شهادت شهید سلیمانی هستیم و امیدوارم خداوند لیاقت و توفیق راه روی و پیروی از راه شهدا به ویژه شهید سلیمانی، در حوزه کاری خود و حوزه وظایفی که در ستاد کانون های مساجد کشور به ما محول کرده است، را برای ما فراهم سازد و فعالیت ها به نحو احسن شکل گیرد.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» با اشاره به اینکه استان فارس، به لحاظ تعداد کانون استان خوبی است، تاکید کرد: اگر یک سوم کانون های فارس پای کار بیایند، هم نمود خوبی را شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول گفت: امیدوارم به زودی شر کرونا از سر جهان کاسته شود تا بتوان به صورت حضوری فعالیت های مختلف از جمله فعالیت های کانون ها، را بررسی و احصا کرد.

وی اظهار کرد: در بازدید از استان ها، مطالب از سوی کارشناسان دریافت می کنیم و پس از حضور در تهران با جمع بندی موارد و مشکلات را مورد بررسی قرار می دهیم.

براتی با اشاره به اینکه برای بررسی طرح ملی «ایران قوی» این جلسه شکل گرفت، افزود: آمار و اطلاعات کانون ها در سامانه «بچه های مسجد» قابل بررسی است و در ستاد بررسی و برای برنامه ریزی ها از آن استفاده می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: امیدوارم همه ما به شایستگی از آمار و ارقام برداشت مناسب داشته باشیم و از مفاهیم آن را به معنای واقعی کلمه برداشت کنیم که در سال های آینده برنامه ریزی ها با کمترین خطا شکل گیرد و باید مرور کنیم تا اشکالات کار حذف شود.

براتی با اشاره به اینکه پیشنهاد خوبی برای کانون ها به مجلس از سوی دولت ارائه شده که امیدوارم به نتیجه خوبی برسد، تاکید کرد: آنچه که در آینده برای کانون ها برنامه ریزی می شود بر اساس همین اطلاعات و آماری است که کانون ها در سامانه «بچه های مسجد»، به ثبت می رسانند.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای بررسی شرایط ستاد کانون های مساجد فارس در اجرای طرح «ایران قوی» در این استان حضور یافتم، افزود: فارس با توجه به پیشینه ای در حوزه کانونی دارد و ظرفیت های مناسب این استان در حوزه کانون ها، اقتضای این را دارد که در سامانه «بچه های مسجد» از وضعیت موقعیت بسیار بهتری برخوردار شود.

این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که در جلسه گفت و گوی صمیمانه با کارشناسان هر بخش شکل گرفت و ایراد، مشکلات و پیشنهادات احصا شد، اظهار کرد: امیدوارم با همفکری و تعامل بیشتر، ستاد کانون های مساجد فارس از شرایط بهتری بهره مند شود، تمام موارد و اشکالات جمع آوری شد و در مرکز برنامه ریزی خواهد شد تا این ایرادهای ذکر شده رفع و برای تسهیل کارها اتفاقات بهتری رقم بخورد.

مسئول دبیرخانه شورای سیاستگذاری ستاد «فهما» با تاکید بر اینکه از ظرفیت خوب شبکه رابطین کانون ها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی که در فارس وجود دارد می توان بهترین بهره ها را گرفت، گفت: از این ظرفیت می توان برای ایجاد کانون و ترغیب کانون ها برای فعالیت های بیشتر استفاده کرد و از این 2 ظرفیت برای نمایش ظرفیت خوب و قوی کانون های مساجد فارس بهره برد و امیدوارم مرحله بعد وضعیت استان در سامانه بهتر از این زمان باشد.

کد خبر 1009833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha