وحدت و ولایتمداری رمز ملت ایران برای گذر از فتنه ها

مقسم گفت: رمز موفقیت ما در این فتنه ها وحدت مردم و ولایتمداری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر مقسم» ظهر امروز (چهارشنبه 10 دی) در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یوم الله 9 دی در شهر مرزی اینچه برون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و چهار هزار شهید اظهار کرد: در گام نخست انقلاب و دوران دفاع مقدس، در فتنه 88 و دیگر فتنه های با توطئه های دشمنان رو به رو بودیم و رمز موفقیت ما در این فتنه ها وحدت مردم و ولایتمداری بود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: اتحاد مردم و پشتیبانی از امام (رحمه الله علیه) و ولی فقیه رمز موفقیت ما در رویارویی با فتنه ها بود و این اتحاد دشمنان انقلاب را ناامید کرد.

 

مقسم به رشادت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طول این هشت سال دفاع مقدس شهید دادیم اما یک وجب از این خاک را اجازه ندادیم در تصرف دشمن بماند.

 

وی یادآور شد: پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های علمی و پزشکی و دیگر عرصه ها کشور خوش درخشید و این افتخارات به واسطه اتحاد و همدلی مردم است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ابراز داشت: دشمن به دنبال آن است که به وحدت این امت ضربه بزند و وظیفه همه ما این است که در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

 

مقسم به دشمن شناسی و بصیرت نسبت به اهداف دشمنان تاکید کرد و افزود: اگر غفلت کنیم دشمن به ما ضربه می زند و در طول یک سال گذشته شاهد آن بودیم که دشمن سردار دلها شهید سلیمانی و شهید هسته ای فخری زاده را از ما گرفت.

 

 

کد خبر 1009839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha