هیئت رئیسه کانون‌های فرهنگی کردستان تشکیل شد

هیئت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان کردستان با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در شهرستان سقز تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت الاسلام علی رستمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز چهارشنبه(10 دیماه) در جلسه انتخابات هیات رییسه مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی کردستان در سقز با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اثرگذار هستند و باید از ظرفیت این کانون‌ها در پیشبرد اهداف فرهنگی استفاده برد.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه کانون‌های فرهنگی استان که به میزبانی تبلیغات اسلامی شهرستان سقز برگزار شده است، افزود: کانون‌های فرهنگی جریان‌ساز با حضور در هیات رئیسه می‌توانند مجمعی با فعالیت مضاعف در سطح استان تشکیل دهند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این جلسه گفت: این منتخبان از این به بعد نماینده کانون‌های استان هستند و باید تمام تلاش خود را برای فعالیت مستمر در تمام شهرستان‌های استان بکار گیرند.

 

حجت‌الاسلام برومند رازیانی اضافه کرد: جوانان رشید، توانمند و دارای تخصص در کانون‌های فرهنگی تبلیغی در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند و این باعث تاثیرگزاری هرچه بهتر این مجمع در آینده می‌شود.

 

وی افزود: در این مجمع بین هیات رییسه، نایب رییس و دبیر تقسیم کار انجام شود و این فعالین فرهنگی تبلیغی در پیشبرد اهداف این کانون‌ها کوشا باشند.

 

در این انتخابات، سعدی ولی‌زاده بعنوان رییس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان انتخاب شد و دیاکو رشیدزاده بعنوان نایب رییس، فرهاد خوشیار بعنوان دبیر، احمد رشیدی بعنوان طرح و برنامه و بیان حسینی بعنوان مسوول مالی انتخاب شدند.

 

براساس این دوره از انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان کردستان که دومین دوره انتخابات این مجمع است، 9 نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان علی‌البدل به عنوان اعضای مجمع انتخاب شدند.

کد خبر 1009851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha