تداوم پایداری جو در استان گلستان

بلبلی گفت: انتظار داریم در طول ۲۴ ساعته آینده آسمان گلستان قمست ابری و در برخی نقاط نیز مه آلود باشد و در چند روز آینده از بارش باران و برف خبری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «محمد بلبلی» عصر امروز (چهارشنبه 10 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در محل ایستگاه هواشناسی گرگان صبح امروز پدیده مه را شاهد بودیم و رطوب نسبی نیز از این ایستگاه 98 درصد گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان  ادامه داد: دمای هوای گرگان در صبح امروز سه درجه سانتیگراد بالای صفر بود که نسبت به روز گذشته دو درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

 

بلبلی بیان کرد: در روز گذشته بندرترکمن با حداکثر دمای 12.3 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بود و بیشینه دما در گرگان نیز به 9 درجه سانتیگراد بالای صفر در روز گذشته رسید.

 

وی بابیان اینکه علی آباد کتول نیز در شب گذشته با دمای یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهر استان بود، افزود: براساس گزارش های هواشناسی همچنان جو پایدار را برای استان در روزهای آینده انتظار داریم.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در طول 24 ساعته آینده آسمان گلستان قمست ابری  و در برخی نقاط نیز مه آلود باشد و در چند روز آینده از بارندگی و بارش برف خبری نیست.

 

کد خبر 1009883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha