رفع مشکلات ونیازمندی های جامعه کارگری مورد توجه همگان باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی همگان را به رفع مشکلات ونیازمندی های جامعه کارگری سفارش کرد و گفت: اگر ما بستر کار و فضای مورد نیاز کسب درآمد جامعه کارگری را عملیاتی و آماده کنیم موجبات پیشرفت بیشتر مملکت فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امروز(10دی) در نشست با « نصرالله دریابیگی» دبیراجرایی خانه کارگر مازندران ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و نقش بصیرت مردم  در مبارزه با فتنه‌ها، گفت: از زحمات جامعه کارگری تقدیر داریم، تلاششان در راستای یاری رسانی به انقلاب اسلامی را در قالب پایبندی و ایستادگی در پای نظام و ولایت فقیه با نپیوستن به دعوت‌کنندگان از روی گردانان از انقلاب نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: توجه به دغدغه‌های جامعه کارگری مسئله مهمی است، انسان بی درد و بی عار انسانیت ندارد؛ کار به تعریفی مجموعه کارگری، موتور پیشرفت جامعه است. کار نباشد مملکت تعطیل است، اگر جریان کار را راه‌اندازی کنیم و خبری از سوءاستفاده، اختلاس، رانت و مفت‌خوری نباشد خوب است.

 

وی همگان را به رفع مشکلات ونیازمندی های جامعه کارگری سفارش کرد و خاطرنشان شد: اگر ما بستر کار و فضای مورد نیاز کسب درآمد جامعه کارگری را عملیاتی و آماده کنیم موجبات پیشرفت بیشتر مملکت فراهم خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: اگر کسانی بدون رنج به گنج برسند و رنج کشان گرسنه باشند مملکت زیر و رو می‌شود وظیفه همه ما است که تا جایی که می‌شود مشکلات را بشنویم، مشکلات استانی قابل حل مشخص شود.

 

وی گفت: مسئولان ارشد استانی به مشکلات و گره‌های اصلی توجه کنند، کم کردن مشکلات کمک می‌کند، ما هم وظیفه اعلام همکاری و سپاسگزاری داریم، مشکلات را نه خیلی زیاد اما احصاء کنید و به فکر کم کردنش باشید.

کد خبر 1009885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha