برپایی حسینیه سیار «بصیرت فاطمی» با مشارکت پایگاه‌های بسیج مساجد باقرشهر

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به برپایی حسینیه سیار «بصیرت فاطمی» در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم، گفت: پایگاه‌های بسیج مساجد باقرشهر در قالب این حسینیه در مناطقی همچون محل سکونت شهدای تیپ فاطمیون مستقر و آئین عزاداری برگزار می‌کنند.

حجت الاسلام«وحید رحمانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برپایی حسینیه سیار «بصیرت فاطمی» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه با مشارکت پایگاه های بسیج مساجد منطقه باقرشهر شهرری خبر داد و اظهار کرد: در قالب حسینیه سیار، شش موتور و ماشین با نصب بنر و عکس های سردار آسمانی و ابومهدی المهندس با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت سه شب اقدام به برپایی مراسم عزاداری در شهرک های منطقه باقرشهر می کنند.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) (واقع در باقرشهر شهرری) افزود: فعالان بسیجی پایگاه های بسیج مساجد باقرشهر در قالب «حسینیه سیار» در مناطقی همچون محل سکونت شهدای تیپ فاطمیون هم مستقر و اقدام به برگزاری مراسم سخنرانی و مرثیه سرایی می کنند. نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در طرح های مختلف در خیابان های منطقه باقرشهر و برپایی مراسم عزداری خیابانی به مدت سه شب تا شب شهادت سردار سلیمانی از دیگر برنامه های پایگاه های بسیج مساجد این منطقه است.

 

وی در ادامه به خدمات مساجد این منطقه برای مهار بیماری کرونا و حمایت از نیازمندان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا در منقطه باقرشهر تشکیل شد و یکی از اقدامات این ستاد شناسایی بیماران کرونایی و کمک رسانی به آنها در صورت اعلام نیاز در بخش هایی همچون توزیع آبمیوه تازه، سوپ درمانی، ماسک و اقلام بهداشتی و سبد کالا است.

 

حجت الاسلام رحمانی از توزیع 300 سبد کالا میان نیازمندان همزمان با ولادت حضرت زینب(س) به ارزش 100 میلیون تومان خبر داد و خاطر نشان کرد: کمک به خانواده هایی که افراد کهنسال دارند در زمینه خرید مایحتاج ضروری آنها، توزیع سبدهای کالا برای خانواده های نیازمند در پنج مرحله با مشارکت مساجد باقرشهر، ضدعفونی کردن معابر و مکان های پرتردد این منطقه بخش دیگری از خدمات ارایه شده از شیوع بیماری کرونا به همت فعالان مسجد صاحب الزمان(عج) باقرشهر با مشارکت دیگر مساجد این منطقه بوده است.

 

 

کد خبر 1010007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha