ارسال ۵ هزار اثر فرهنگی هنری در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه جشنواره علمدار

محمدی با اعلام این خبر که استان البرز در مرتبه چهارمین استان شرکت کننده در دبیرخانه جشنواره علمدار را دارد گفت: فرهنگیان و دانش آموزان البرز ۵ هزار اثر ویژه اسطوره ملی مقاومت به دبیرخانه جشنواره علمدار ارسال کردند.

« جواد محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی چشنواره شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان گفت: فرهنگیان و دانش آموزان البرز  ۵ هزار اثر ویژه اسطوره ملی مقاومت به دبیرخانه جشنواره علمدار ارسال کردند. 

 

رئیس اداره فرهنگی، هنری آموزش و پرورش استان البرز افزود: هدف از برپایی جشنواره علمدار، تبیین جایگاه شخصیتی و معرفتی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا، این دوره از جشنواره علمدار به صورت مجازی و در قالب شبکه آموزشی شاد برپا شد.

 

وی اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری علمدار، ظرفیت های فرهنگی هنری دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز را در جهت تقویت باورهای ایمانی و ارزشی سوق می دهد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: برترین های جشنواره علمدار ۱۵ دی ماه سال جاری از طرف معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معرفی و تجلیل می شوند.

 

 

کد خبر 1010093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha