تقوا مهمترین عامل نگه دارنده ما در خط انقلاب و نظام است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: تقوا مهمترین عامل نگه دارنده ما در خط انقلاب و نظام است و اگر اهل تقوای الهی باشیم در مسیر درست هدایت می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لایینی» چهارشنبه شب ( 10 دی) در مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالگرد سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری زاده در حسینیه قتلگاه بهشهر اظهار کرد: تقوا مهمترین عامل سعادت دنیا و آخرت ماست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: انقلاب اسلامی ما براساس تقوای الهی شکل گرفته است و در ادامه مسیر هم باید با رعایت حلال و حرام و تقوی الهی به صاحب اصلی اش امام عصر (عج) سپرده شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب صاحب دارد و باید نوکری و سربازی انقلاب را بکنیم، خاطر نشان کرد: شهدای این انقلاب، الگوی مهمی برای ادامه مسیر ما هستند و باید در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم و در مسیر سردار سلیمانی ها باشیم.

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: تقوا مهمترین عامل نگه دارنده ما در خط انقلاب و نظام است و اگر اهل تقوای الهی باشیم در مسیر درست هدایت می شویم.

 

امام جمعه ساری افزود: نهم دی ماه، روز بیعت دوباره با ولایت و در مسیر انقلاب ماندن است و باید برای دفاع از ولایت جانانه وارد میدان شویم و با رعایت تقوی الهی و لیاقت در مسیر انقلاب بمانیم.

وی با تاکید بر گرامیداشت ایام فاطمیه یادآور شد: باید در شرایط کرونایی فعلی ضمن پاسداشت و گرامی داشت ایام فاطمیه و مراسمات مختلف بزرگداشت سالگرد سردار سلیمانی، رعایت اصول بهداشتی و دستور العمل های ستاد کرونا با دقت اجرایی شود.

 

به گزارش شبستان، مراسم بزرگداشت نهم دی و سالگرد سردار سلیمانی در حسینیه قتلگاه بهشهر با توجه به شیوع ویروس کرونا و ادامه دار بودن آن به صورت مجازی و بدون حضور جمعیت و به صورت پخش زنده از صفحه اینستاگرام shahid.sajjadkhalili  پخش شد.

کد خبر 1010104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha