۷۲ بسته معیشتی کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری فجر نور توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور گفت: ۷۲ بسته معیشتی و بهداشتی کمک مومنانه این کانون همزمان با ایام فاطمیه و دهه بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت در بین نیازمندان آبرومند و خانواده های آسیب دیده از کرونا شهر اردبیل توزیع شد.

«حسن مهدوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 72 بسته معیشتی و بهداشتی کمک مومنانه این کانون همزمان با ایام فاطمیه و دهه بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت در بین نیازمندان آبرومند و خانواده های آسیب دیده از کرونا شهر اردبیل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، عدس، مارکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن مایع و ماسک است.

 

وی اعلام داشت: این حرکت خداپسندانه با مشارکت خیرین از جمله ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ناحیه اردبیل به همت هیات امنا اعضای کانون فرهنگی هنری فجرنور مسجد حضرت رقیه (س) و بسیجیان پایگاه های شهید رمضانی و ام لیلا تهیه و در اختیار افراد بی بضاعت قرار گرفت.

 

مهدوی ادامه داد: تاکنون از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله بسته های معیشتی و بهداشتی به همت فعالان این کانون تهیه و در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فجر نور افزود: مهمترین هدف از انجام این اقدام خیرخواهانه عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تاکید در حمایت از خانواده آسیب دیده از کرونا است.

 

مهدوی عنوان کرد: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند آبرومند ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد که در این روزهای سخت به یاری هموطنان بشتابیم.

 

کد خبر 1010119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha