استوار ماندن بر آرمان های انقلاب موجب رشد و تعالی نظام می شود

شعبانی گفت: استوار ماندن بر آرمان های انقلاب موجب رشد و تعالی نظام و رسیدن به سر منزل مقصود می شود و هر چقدر با آرمان های انقلاب بیشتر انس داشته باشیم؛ رسیدن به انقلاب امام زمانی هموارتر می شود.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و در گام دوم انقلاب باید انقلابی ماندن و تلاش برای رسیدن به آرمان های انقلاب بیش از پیش تقویت شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به معیارهای انقلاب افزود: معیارهای انقلاب یعنی ماندن در راه امام،ولایتمداری و استکبارستیزی پایه های انقلاب را مستحکم تر می کند.

 

وی با بیان اینکه اگر باورمند انقلاب باشیم همه حرکات و برنامه های ما انقلابی خواهد بود، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به غایت و سرانجام در گام دوم انقلاب و زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی باید در انقلاب مانایی ایجاد کرد.

 

شعبانی گفت: استوار ماندن بر آرمان های انقلاب موجب رشد و تعالی نظام می شود و هر چقدر با آرمان های انقلاب بیشتر انس داشته باشیم؛ رسیدن به انقلاب امام زمانی هموارتر می شود.

 

وی افزود: باید در گام دوم انقلاب از همه ظرفیت ها استفاده کرد و همچنان که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای پیشبرد انقلاب از ظرفیت جوانان استفاده کرد و فرماندهی و مستشار بودن را به جوانان انقلابی سپرد؛ ماهم از توان جوانان استفاده کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران با تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان، پایدارتر و استوارتر از قبل مسیر خود را ادامه می دهد و در ادامه مسیر هم نیازمند بصیرت بیشتر و ماندن در خط انقلاب هستیم.

 

شعبانی با بیان اینکه باید در گام دوم انقلاب با همه سلایق برای رسیدن به سرانجام تلاش کرد، یادآور شد: انقلاب اسلامی ما متعلق به همه آحاد مردم است و تنها مختص سلایق خاص نیست و باید با استفاده از همه سلایقی که دل در گرو انقلاب دارند و دغدغه مند هستند؛ پیام انقلاب را جهانی کنیم.

کد خبر 1010138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha