۲ اثر معنوی نماهنگ «سردار خونین بال» و «میراث سلیمانی» در منطقه آزاد اروند تولید شد

بحرینی از تولید ۲ اثر معنوی تحت عنوان نماهنگ «سردار خونین بال» کاری از گروه همخوانی و مدیحه سرایی بین المللی مصباح الهدی آبادان و «میراث سلیمانی» با حمایت معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و مشارکت معاونت فرهنگی سپاه آبادان خبر داد.

«حمید بحرینی» امروز (پنج شنبه 11 دی) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه ازاد اروند، ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اول و همچنین فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به تولید نماهنگ های «سردار خونین بال» و «میراث سلیمانی» در این منطقه اظهار کرد: این دو اثر به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام و با توجه به اهمیت تولیدات فرهنگی، هنری و ماندگاری آنها در جریان سازی های فرهنگی با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، تولید شده است.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند زنده نگه داشتن مکتب شهید سلیمانی را یکی از مهم ترین اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: از جمله اقداماتی که در همین راستا توسط اهالی فرهنگ منطقه انجام شده، ساخت نماهنگ «سردار خونین بال» است که به زودی با حضور مسئولان فرهنگی منطقه از آن رونمایی می شود.

 

وی از پخش سراسری این نماهنگ طی روزهای آتی از طریق شبکه های تلویزیونی کشور خبر داد و‌ تصریح کرد: کادر و عوامل ساخت این نماهنگ که همگی از هنرمندان منطقه هستند شامل کارگردان، تصویربردار و سازنده کلیپ هادی آبیار، آهنگسازان رسول مظفری و احسان سوری، سرایندگان شعر عربی استاد حاج عباس حزباوی و شعر فارسی استاد فرهنگ دشتی رکورد، میکس و مستر رسول مظفری و تنظیم کننده این اثر بر عهده حسن هردانی است.

 

بحرینی همچنین به ساخت و تولید نماهنگ «میراث سلیمانی» کاری از معاونت فرهنگی این سازمان و با مشارکت معاون فرهنگی سپاه آبادان اشاره کرد و ادامه داد: تهیه نماهنگ هایی با مضمون رشادت های سردار سلیمانی از جمله تولیدات فرهنگی این ایام است و اثر «میراث سلیمانی» نماهنگی است که معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه آبادان آن را تهیه کرده اند.

 

وی توجه و حمایت از تولیدات فرهنگی هنری با هدف ترویج فرهنگ همدلی، اتحاد، مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی را یکی از اولویت های فرهنگی دانست و اضافه کرد: تلاش کردیم با حمایت از هنرمندان بومی که در راستای محور مقاومت و شخصیت بزرگوار این شهید والامقام آثاری را تهیه کرده اند، مکتب ایشان را زنده نگه داریم.

 

بحرینی با معرفی عوامل سازنده این اثر فاخر بیان کرد: نماهنگ «میراث سلیمانی» به کارگردانی و سرپرستی عادل برزگری تهیه شده که دانیال برهانی مربیگری و مدیر تولید آن را بر عهده دارد.

 

وی یاد آور شد: تدوین، تصویر برداری، و ضبط نماهنگ «میراث سلیمانی» توسط گروه پژواک در استودیو آوای ماندگار تهیه شده و شعر این اثر معنوی و فاخر سروده محمد جواد الهی پور و موسیقی آن توسط احسان جوادی تهیه و تنظیم شده است.

 

کد خبر 1010141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha