رزمایش مومنانه نمونه بارزی از بصیرت مردم است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که اقشار ضعیف تر جامعه با مسائل سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، گفت:رزمایش مومنانه و دستگیری از نیازمندان در ایام کرونایی نمونه ای بارز از بصیرت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(11دی) در آئین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت همراه با اجرای رزمایش نهضت کمک های مومنانه سازمان های اجرایی و کارمندان بسیجی استان مازندران با عنوان بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا که در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، گفت: چیزی که به زیبایی مناسبت‌ها می‌افزاید صحنه‌های همدلی و حمایت‌های مادی و معنوی و حرکات انسان‌دوستانه است، اهدای کمک های مومنانه بسیج کارکنان ادارات و دستگاه‌ها به نیازمندان هم یکی از این موارد است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: این کار نمونه‌ای از بصیرت مردم است که آن گاه که نیاز باشد حضور میدانی پیدا کنند همچون ۹ دی ۸۸ پای کار هستند، زمانی که نیاز باشد در فضای مجازی ابزار احساسات کنند هستند، زمانی که نیاز باشد از یک علمدار که ناجوانمردانه به شهادت رسید تجلیل کنند در دو کشور عراق و  ایران با حضور ۴۰ میلیونی تجلیل می‌کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: آنجا که نیاز باشد چرخ های خیاطی را به دست بگیرند و موجب رعایت پروتکل بهداشتی و توزیع حمایت مالی داشته باشند در این بخش حضور جانانه پیدا می‌کنند که نشانه بصیرت و حضور مردم است نشان می دهد که شهید سلیمانی یک شخص نیست یک فکر، مکتب و فرهنگ است.

 

وی تاکید کرد: همه ما یک شهید سلیمانی هستیم و شهید سلیمانی زنده تر از وقتی است که زنده بود، نام و یاد او پس از شهادت بیش از زمان زندگی بر سر زبان‌ها افتاده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این بصیرت و حضور مناسب و به هنگام را باید داشته باشیم اگر نباشد کلاهمان پس معرکه است، حضرت فاطمه (س) زمانی که نیاز بود پای ولایت ایستاد، اگر همه مردم آن روز تشخیص می‌دادند که چه کار بزرگی اتفاق افتاده و چه مصیبت بزرگی در حال انجام است همه همراهی می‌کردند.

این مسئول اعلام کرد: نماز و روزه قضا دارد ولی ولایت قضا ندارد بیاییم اقدام به هنگام را سرلوحه کارمان قرار بدهیم

 

وی اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما در ورود و حضور به هنگام ضرب المثل هستند اگر چنین نبود در این چهل سال در مقابل ده‌ها فتنه و توطئه و نقشه‌های دشمن نمی توانستیم به سلامت عبور کنیم، درست است عزیزانی همچون سلیمانی‌ها را از دست دادیم ولی بصیرت مردم ما بیشتر شده است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی و چهلم شهادت شهید دانشمند هسته‌ای و ۱۸ دی شهدای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این مناسبات را گرامی می‌داریم و از خدا می خواهیم ادامه دهنده راهشان باشیم و منحرف نشویم جریان انقلاب را ادامه بدهیم و خط انقلاب را تقویت کنیم به دشمن تنفس نداده و دلگرمش نکنیم، دشمن زمین خورده‌ای که اراده بلند شدن نداشت انرژی نگیرد، گناه فتنه‌گران ۸۸ بسیار زیاد است، ولی خوشحالیم که با شهیدان هستیم.

 

کد خبر 1010156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha