اجرای ۲۸ عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی کنگره ملی ۴ هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد

ملازینلی با اشاره به فعالیت های کمیته فرهنگی در بخش های مختلف استان گفت: تعداد ۲۸ عنوان برنامه توسط کمیته فرهنگی کنگره ملی ۴ هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباس ملازینلی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته فرهنگی کنگره 4 هزار شهید دارالعلم و دارالعباده یزد گفت: کمیته فرهنگی قوی ترین و گسترده ترین کمیته در کنگره است که امیدواریم دین خود را به مقام بالای شهدا ارائه دهیم.

 

وی افزود: محور فعالیت های ما دسترس پذیر کردن زندگی شهدا است و با این نگاه ویژه فعالیت های کمیته فرهنگی را دنبال می کنیم.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: اکثر برنامه های سازمان که در دستور کار قرار دارد به نام شهدا و کنگره شهدا نامگذاری شده و ارتباط موثر دارد که نمونه آن جشنواره خشدلانه بود که بخشی از ان به عنوان طنز دفاع مقدس در ان گنجانده شد.

 

ملازینلی ادامه داد: کنگره شهدا به محوریت خدمت به مردم بوده است و مجموعه های ما همیاری ویژه ای در زمینه بهداشت و درمان و تکریم مدافعان سلامت و اقداماتی از این قبیل داشته ایم.

 

 

وی گفت: مستند مرزهای عاشقی  و پخش از شبکه افق، چشنواره دانش، ویژه دهه مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، جشنواره های قصه گویی با محوریت شهدا، جشنواره قصه گویی سرداران شهید ویژه و خاص کنگره، ساخت انیمشین دفاع مقدس، فضا سازی شهری، ساخت مستند شهدا در حوزه گردشگری از جمله برنامه های ما در این زمینه است.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: برنامه ویژه رادیو شهر با محوریت 4 شهید شاخص استان، هشتمین المپیاد ورزشی با محوریت شهدا با حضور بیش از 18 هزار نفر از مردم شهر یزد، تولید و چاپ کتاب شهدا در حوزه گردشگری، تقدیر ویژه از جانبازان قطع نخاعی دفاع مقدس و خانواده های آنها، مشارکت در رویدادهای هفته بسیج و حمایت از سایت ویژه شهدا نیز به عنوان برنامه های دیگر ما است.

 

وی گفت: یکی از کارهای ماندگار ما نامگذاری شهدا در کوچه ها و معابر یزد است که قرار است نرم افزاری از زیارت شهدا و فرازهای تاثیرگذار شهدا ایجاد شود و امکان زیارت سه بعدی از مزار و مقبره شهدا برای ما بوجود بیاید.

 

ملازینلی بیان کرد: ساخت تندیس 5 شهید استان و مشارکت در یادواره های محلی نیز از برنامه های دیگر ما است که امیدواریم بتوانیم یاد و خاطره شهدا را بتوانیم زنده نگه داریم.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: تعداد 28 عنوان اصلی برنامه به جز مشارکت های محلی به عنوان برنامه های کمیته فرهنگی است.

کد خبر 1010157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha