تعدادی از کتابخانه های عمومی استان بازگشایی شده است

خدیجه معصومی گفت: کتابخانه‌های عمومی در ۱۳ شهرستان استان بازگشایی شده است.

«خدیجه معصومی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: اکثر کتابخانه های عمومی شهرستان هایی که در وضعیت زرد قرار دارند بازگشایی شده است و علاقمندان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از آنها استفاده کنند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی افزود: سردشت، شاهین‌دژ، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، قره ضیاءالدین، پلدشت، شوط، اشنویه، تکاب، سلماس، سیه چشمه و نقده از جمله شهرهای زرد از لحاظ وضعیت شیوع کرونا از طرف هماهنگی ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا اعلام شده اند.

 

وی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی یکی از نیاز های فرهنگی و روانی در هر جامعه ای است، تصریح کرد: کتابخانه های عمومی همچنان در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند تعلیل است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های فرهنگی که در نهاد کتابخانه های عمومی اجرا می شد، به صورت مجازی برگزار می شود.

 

معصومی اضافه کرد: امانت منابع کتابخانه‌ای در شهرهای ارومیه و بوکان با اجرای طرح «کتاب پیک» و تماس با شماره‌های اعلام شده امکان‌پذیر است.

 

گفتنی است، هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه‌ها و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان‌غربی به نشانی www.orumiyeh.iranpl.ir یا   orumiyehpl_در اینستاگرام به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

کد خبر 1010167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha