دنیا امنیت بین‌المللی خود را مدیون حاج قاسم سلیمانی است/ سردار سلیمانی قهرمان امت اسلام است

سردار عراقی گفت: دنیا امنیت بین المللی امروز را مدیون جمهوری اسلامی و حاج قاسم سلیمانی است، سردار سلیمانی قهرمان ملی ما و قهرمان امت اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «عبدالله عراقی» در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی که امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، بیان کرد: بر اساس آیات قرآن از بین مردان مومن انسان هایی انتخاب شده اند که صادقانه عهد و پیمان با خداوند بستند و پای این عهد و پیمان ایستادند و گروهی به شهادت رسیدند و گروهی که می مانند ادامه دهنده راه شهدا هستند و خللی در تصمیم شان ایجاد نمی شود.

 

رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: بنده توفیق داشتم از عملیات خیبر در سال ۶۲ با حاج قاسم سلیمانی دوست بوده و ارتباط داشته باشم و صداقت، قاطعیت، درک از صحنه عملیات، ولایت پذیری و اخلاص را در ایشان مشاهده می شد.

 

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی وسعت نظر بسیاری داشت و این امر در عملیات ها و هدایت ها مشهود بود و سردار سلیمانی همزمان که سربازی برای جهان اسلام بود، عشق به ولایت، شهادت و امام حسین (ع) در ایشان موج می زد.

 

سردار عراقی اعلام کرد: حاج قاسم سلیمانی برای امنیت جهان اسلام همه چیز خود را بسیج کرد، اهمیت امنیت در اسلام بسیار توصیه شده است و در جهان هم امنیت فردی، اجتماعی و ملی و امروز امنیت بین المللی مورد توجه است و داعش خطر بین المللی بود و در حقیقت امروز جهان مدیون حاج قاسم است زیرا اگر اقدام بسیج کننده حاج قاسم نبود امروز داعش اروپا و آمریکا را در می نوردید.

 

وی تصریح کرد: امنیت اساسی ترین نیاز تمام موجودات است و پیامبر می فرماید ۲ نعمت اگر از دست نرود انسان متوجه نمی شود که یکی امنیت و دیگری سلامت است.   

 

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دنیا امنیت بین المللی امروز را مدیون جمهوری اسلامی و حاج قاسم سلیمانی است، سردار سلیمانی قهرمان ملی ما و قهرمان امت اسلام است، جمهوری اسلامی و این سرباز اسلام توانست داعش را که فکر وهابیت بود در منطقه و جهان ریشه کن کند و امروز دیگر کسی از داعش نمی ترسد و اینها به زباله دان تاریخ پیوستند.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم ۶۳ سال داشت و با شهادت چهره سربازی خود را حفظ و جاودانه کرد و ان شاالله خداوند متعال توفیق دهد سربازانی برای اسلام باشیم و عاقبت ما ختم به شهادت شود.

 

کد خبر 1010178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha