بانوان سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند

فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان ضمن تبیین نقش بانوان در پشتیبانی جنگ در دفاع مقدس گفت: بانوان سیستان و بلوچستان در پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند.

بتول حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: هفته تبیین نقش سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس از ۶ تا ۱۲ دیماه با هدف نشان دادن دلاور مردیهای رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: در طول این هفته حوزه مقاومت نرجس ناحیه زاهدان به بیان و نشان دادن نقش بانوان استان در پشتیبانی جنگ در قالب نمایشگاه عکس، ماکت امدادگری بانوان و ستاد پشتیبانی جنگ با همت بانوان پرداخته است.


فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان انتشار کلیپ‌ها و عکس نوشته ها با موضوع پشتیبانی بانوان در هشت سال دفاع مقدس در فضای مجازی را از دیگر برنامه های این حوزه در گرامیداشت هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس برشمرد و افزود: علاوه بر این برنامه‌ها نهضت خاطره خویی با حضور بانوان رزمنده استان در هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

وی همچنین دیدار با خانواده شهداء و غبار روبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته تبیین نقش استان در دفاع مقدس، توسط حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس (س) ناحیه زاهدان با بیان اینکه دفاع مقدس؛ سیستان و بلوچستان، تجلی وحدت و شکوه مقاومت شعار این هفته است، بیان کرد: رویکرد برنامه ها مبتنی بر شعار ما قوی هستیم، توجه به بزرگداشت دفاع مقدس در برنامه ریز و تولید و محتوا و فضاسازی است.

حیدری هدف از اجرای این برنامه ها را آشنایی بسبجیان و نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های بانوان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

کد خبر 1010233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha