لزوم حفظ و نهادینه کردن فرهنگ شهادت‌طلبی برای نسل‌های  آینده

آیت‌الله حیدری بر لزوم حفظ و نهادینه کردن فرهنگ شهادت‌طلبی برای نسل‌های فعلی و آینده تاکید کرد و گفت: با این اقدام امنیت کشورمان تا ابد حفظ خواهد شد.

«آیت‌الله محسن حیدری» امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) پس از دیدار با خانواده شهید مهدی نظری از شهدای مدافع حرم اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اهمیت تکریم خانواده شهدا اظهار کرد: این اقدام بر همه ما واجب است چرا که شهدا حق زیادی بر گردن ملت ایران و ملت‌های اسلامی دارند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدای دفاع مقدس با خون خود خطر تجاوز بر ملت ایران را دفع کردند افزود: شهدای مدافع حرم نیز انسان‌های بسیار بزرگوار و فرهیخته‌ای بودند که برای دفاع از اسلام، تشیع، حرم اهل بیت (ع) و ایجاد امنیت برای ایران راهی دیار غربت شدند و به مصاف دشمن رفتند.

 

وی اذعان کرد: داعشی‌ها، تکفیری‌ها و نوچه‌های آمریکا و اسرائیل برای ایجاد ناامنی در ایران اسلامی مامور شدند اما شهدای ما قبل از اینکه پای منحوس آنها به ایران برسد به مصاف آنها رفتند، دشمن را در خانه خود سرکوب کردند و نگذاشتند کوچک‌ترین شلیک و انفجاری در بین ملت ایران رخ دهد که مردم ایران تا ابد وامدار این شهدا هستند.

 

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه این شهدا، تربیت شده مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند تصریح کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام ناب محمدی، اهل بیت (ع)، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.

 

وی بر لزوم حفظ و نهادینه کردن فرهنگ شهادت‌طلبی برای نسل‌های فعلی و آینده تاکید کرد و ادامه داد: با این اقدام امنیت کشورمان تا ابد حفظ خواهد شد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: امروز باید قدردان شهدا باشیم و با تمام تلاش و توان راه آنها را ادامه دهیم.

 

شهید نظری ۲۰ خرداد سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم از اندیمشک به کاروان شهدا پیوست. پیکر مطهر این شهید مهرماه سال جاری به کشورمان بازگشت.

 

کد خبر 1010238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha