دستگاه قضا در برقراری نظم و امنیت در جامعه نقش آفرین است

نعمتی، به رسالت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده های قضایی و جلوگیری از وقوع جرم گفت: دستگاه قضا در برقراری نظم و امنیت در جامعه نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «ماشاءاله نعمتی»، امروز(11دی) در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان کوهدشت، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: دادسرای کوهدشت طی چند سال گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشته و در زمره بی‌حاشیه ‌ترین دستگاه‌ها در سطح شهرستان است.

 

فرماندار کوهدشت افزود: با وجود درگیری‌های قومی و قبیله‌ای، نزاع‌های دسته‌جمعی و قتل‌های با منشأ خانوادگی، اما نقش دستگاه قضا به جهت تلاش شبانه‌روزی برای امنیت ‌بخشی به شهرستان بسیار حیاتی و تأثیرگذار بوده است.

 

نعمتی با اشاره به برگزاری مداوم جلسات شورای تأمین شهرستان در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، گفت: دادگستری کوهدشت در پیشگیری از جرائم و برخورد به ‌موقع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت نقش چشم‌گیری داشته اند.

 

وی بیان داشت: با توجه به حجم ورودی پرونده‌ها در مرکز شهرستان انتظار می‌رود در راستای کاهش حجم پرونده‌ها و تسریع در تعیین ‌تکلیف آن‌ها، دادگاه عمومی در بخش‌های باقی مانده از این شهرستان( درب گنبد و طرهان) ایجاد شود.

 

فرماندار کوهدشت بر راه‌اندازی مراکز پایش تصویری در این شهرستان تأکید و آن را امری لازم و اجتناب‌ ناپذیر عنوان کرد.

کد خبر 1010270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha