بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) از بخش‌های مختلف مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک بازدید کرد و در جریان اقدامات و مشکلات این مسجد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «آیت‌الله محسن حیدری» عصر امروز (پنجشنبه ۱۱ دی) از بخش‌های مختلف مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک بازدید کرد و در جریان اقدامات و مشکلات این مسجد قرار گرفت.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این بازدید با تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک اظهار کرد: برنامه‌های ارزشمندی توسط این مسجد در حال اجرا است که انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد.

 

وی اذعان کرد: مجموعه‌های مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک اعم از کانون فرهنگی هنری، هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج خواهران ارتباط و تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند که باید آن را حفظ کنند.

 

آیت‌الله حیدری با اشاره به اینکه مسجد امام خمینی (ره) یکی از فعال‌ترین مساجد شهرستان اندیمشک است تصریح کرد: لازم است فعالان فرهنگی این مسجد پیگیری‌های خود را انجام دهند تا توسط مسجد در سطح منطقه کارهای ارزشمندی صورت گیرد.

 

در ادامه جمعی از مسئولان و فعالان مجموعه‌های مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک ضمن ارائه گزارش عملکرد، به بیان برخی از مشکلات و نیازهای این مسجد پرداختند.

 

کد خبر 1010272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha