زمان پخش مستقیم ادعیه کمیل و ندبه و ویژه برنامه ساعت شهادت از مزار شهید سلیمانی اعلام شد

ویژه برنامه ادعیه کمیل و ندبه در هفته جاری و هفته آینده به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی از شبکه های مختلف درون و برون مرزی و به طور مشترک همه آنها از شبکه استانی مرکز کرمان و از جوار مزار شهید سلیمانی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، ویژه برنامه ادعیه کمیل و ندبه در تاریخ های ۱۱، ۱۲، ۱۸ و ۱۹ دی ماه جاری به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی از شبکه های مختلف درون و برون مرزی و به طور مشترک همه آنها از شبکه استانی مرکز کرمان پخش می شود.

 

 

بر اساس این گزارش؛ دعای کمیل پنجشنبه (11 دی) حوالی ساعت ۲۲، از شبکه تهران با مداحی حاج میثم مطیعی و در ساعت ۱ بامداد از شبکه دو سیما با مداحی محمدحسین پویانفر و از مزار شهید سلیمانی پخش می شود.

 

 

جمعه (12 دی) ساعت 6 صبح دعای ندبه از شبکه یک سیما با مداحی میثم مطیعی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی پخش خواهد شد.

 

 

ویژه برنامه ساعت شهادت نیز بامداد شنبه (۱۳​ دی ماه) از شبکه های کرمان و سه سیما با مداحی حاج میثم مطیعی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی و روایتگری حاج حسین یکتا به صورت زنده پخش می شود.

 

 

پنجشنبه (18 دی) ساعت 20 دعای کمیل از شبکه قرآن سیما با مداحی حاج صادق آهنگران و جمعه (19 دی) ساعت 6 صبح دعای ندبه از شبکه دو سیما با مداحی سعید حدادیان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی پخش می شود.

 

 

این برنامه ها با هماهنگی ستاد برگزاری اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و هیئت رزمندگان اسلام و صداوسیمای مرکز استان برگزار می شود.

کد خبر 1010304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha