سیره  فاطمی الگوی متعالی  خانواده است

حجت الاسلام خوشرو گفت: سیره و روش فاطمی، الگویی کامل برای فرزندان و خانواده است و می توان با فرهنگ فاطمی فرزندان و خانواده را از انحطاط و فروپاشی نجات داد.

حجت الاسلام «مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: سیره اهل بیت(ع) نسخه شفابخش برای همه انسان هاست و مسلمانان باید با استفاده از این تربیت دینی و اسلامی فرزندانی خودساخته با استفاده از باورهای دینی تربیت کنند.

 

کارشناس دینی و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: اسلام دینی کامل است که برای همه ابعاد زندگی و برای سنین مختلف برنامه دارد و سیره و فرهنگ فاطمی، علوی و اهل بیتی نجات بخش بشریت از گمراهی است.

 

وی با بیان اینکه روش زندگانی حضرت فاطمه(س) در همه ابعاد زندگی برای مرد و زن الگوی مناسب و فراگیر است، خاطر نشان کرد: اکنون که دشمن تا دندان مسلح برای مقابله فرهنگی با ما وارد میدان جنگ نرم شده است؛ فرهنگ فاطمی الگویی مناسب در برابر برنامه های ضدفرهنگی دشمنان است.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: سیره و روش فاطمی، الگویی کامل برای فرزندان و خانواده است و می توان با فرهنگ فاطمی فرزندان و خانواده را از انحطاط و فروپاشی نجات داد.

 

وی با بیان اینکه نقش همسر و مادر بودن حضرت فاطمه زهرا(س) در طول زندگی کوتاه و پُرثمرش دارای درخشش فراوان است، اظهار کرد: همه زندگی این بانوی دو عالم از درخشانی خاص برخوردار است و تربیت فرزندان و همسرداری ایشان نمونه و خاص است که باید الگوی کامل برای بانوان و زنان جامعه باشد.

 

این کارشناس دینی یادآور شد: الگو گرفتن از سبک زندگي فاطمي و سرلوحه قرار دادن عملکرد آن حضرت موجب سعادت انسان در دنيا و آخرت و موجب رهایی از بن بست ها و مشکلات می شود که نباید از این مهم غفلت شود.

کد خبر 1010324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha