ولایتمداری فاطمه زهرا(س) الگویی بی نظیر برای جوانان و نسل جدید است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: فاطمه زهرا(س)، الگویی کامل و بی نظیر در مسیر صیانت از ولایت بود و باید الگوی مناسبی برای همگان باشد چرا که ولایتمداری فاطمه زهرا(س) الگویی بی نظیر برای جوانان و نسل جدید است.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: آزمون و امتحان، همواره از سنتهای الهی برای اقوام مختلف بشر بوده تا در این ابتلائات سخت الهی بندگان مؤمن و تقوا پیشه پروردگار مدال بصیرت بر سینه افکنده و با سربلندی عنوان برگزیدگان روسفید و آیندهسازان تاریخ تا ظهور امام عصر(عج) را برگزینند.

 

امام جمعه نکا افزود: دفاع از ولایت از اوجب واجبات است و باید در زمانی که فتنه و ابتلا به اوج می رسد؛اطاعت از ولی فقیه و ولایت در رأس امور باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: فاطمه زهرا(س)، الگویی کامل و بی نظیر در مسیر صیانت از ولایت بود که این ولایتمداری را از خود به یادگار نهاده تا ایام و ماجرای شهادتش سنجه مناسبی برای میزان و روش گام برداشتنمان در پیروی و دفاع تمام قد از ولی باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: بصیرت فاطمی میراثی ارزشمند برای مریدان کوثر زلال نبوی است که گویا نسل به نسل در خون علویون جریان داشته و در برهههایی از زمان، تمثالی اوج یافته از خود را به رخ جهانیان کشاند تا نشان دهد  که این راه و رسم مترقی در جان پاک فدائیان ولایت ریشه دوانده و هرگز پایانی  ندارد.

 

وی افزود: نمونه بارز ولایتمداری در نهم دیماه سال ٨٨ و پس از تحمل ٨ ماه فضای غبارآلود فتنه سهمگین صهیون از طریق منافقان و اذناب داخلیشان در مرکز ولایتمداری عالم نمودار شد و بصیرت و ولایتمداری مردم مانع از فتنه شد.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه ملت بصیر ایران با اطاعت پذیری از ولایت فقیه، در امتداد ولایت رسولالله، فتنه فتنه گران را خفه کرد، یادآور شد:  ملت ما با الگوگیری از مادر سادات در دفاع از ولایت، بساط فتنه را برچیدند تا به شیاطین جن و انس خارجی و داخلی تفهیم کند که علمدار را در رساندن پرچم به دست صاحب اصلی آن لحظهای تنها نخواهد گذاشت.

 

کد خبر 1010331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha