خلیج فارس خانه امن نظام اسلامی/ سردار سلیمانی الگوی ولایت‌مداری است

سردار کامجو با اشاره به اینکه توان نظامی ما آمریکایی‌ها را در خلیج فارس مستاصل کرده است، گفت: خلیج فارس، امروز خانه امن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «عبدالله کامجو» در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که امشب (پنجشنبه، ۱۱ دی) در مسجد امام جواد (ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهدا یک مهمانی آسمانی است که میزبان آن، شهدای عرش‎نشین و مهمان نیز ما فرش‌نشینان هستیم.

 

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه خداوند به قطره قطره خون شهید، اجر و مزد می‌دهد، افزود: جایگاه شهدا بسیار بالاست که بهشتیان به این جایگاه غبطه می‌خورند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) شهدا را شمع محفل معرفی کردند که نزد خدا روزی می‌خورند، تصریح کرد: درک مقام شهید از توان و ظرفیت ما خارج است.

 

کامجو تبعیت از ولایت را یکی از مهمترین نکات در وصیت نامه همه شهدا دانست و افزود: ما باید با تأسی از شهدا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.

 

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نهایت تبعیت‌پذیری و ولایت‌مداری را داشتند که باید الگویی برای ما باشد، تصریح کرد: شهدا زمانی از ما دستگیری می‌کنند که به وصایای آنان عمل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شهدای ما گنجینه‌های شفاعت هستند، خاطرنشان کرد: شهدا تربیت شده امام بزرگواری هستند که با یک نهیب، استکبار را از کشور بیرون کرد.

 

کامجو با بیان اینکه شهدای ما از نسل عاشورا بوده و در امتداد قیام ابا عبدالله الحسین(ع) حرکت کردند، خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) خوش درخشیدند.

 

فرمانده دانشکده موشکی دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه زمانی ما موشک با برد ۱۰۰ کیلومتر به کشور وارد می‌کردیم، تاکید کرد: امروزه به برکت خون شهدا و تلاش‌های مهندسین داخلی، به موشک‌هایی با برد یک هزار کیلومتر دست یافته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه توان نظامی ما آمریکایی‌ها را در خلیج فارس مستاصل کرده است اذعان کرد: آمریکایی‌ها با وجود حضور در منطقه ولی جرأت قرار گرفتن در مقابل ایران اسلامی را ندارند.

 

کامجو با اشاره به اینکه خلیج فارس، امروز خانه امن نظام جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: امروزه ایران اسلامی در دریای کارائیب و مدیترانه حضور دارد و آمریکایی‌ها جرأت ندارند دست از پا خطا کنند.

 

 

کد خبر 1010332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha