همکاری در احداث یادمان شهید گمنام دانشگاه جهرم به همت کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در آماده سازی یادمان شهید گمنام دانشگاه جهرم به منظور تشییع یک شهید گلگون کفن دفاع مقدس همکاری دارند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور تشییع یک شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه دانشگاه جهرم، مراحل آماده سازی و احداث یادمان شهدا در این دانشگاه در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از همکاری اعضای این کانون در آماده سازی یادمان شهید گمنام دفاع مقدس، افزود: با همکاری بچه های مسجد و اعضای گروه جهادی «الزهرا (س)» بخشی از محوطه یادمان شهید گمنام دانشگاه جهرم بتن ریزی شده است.

 

وی با قدردانی از تلاش های بچه های مسجد در همکاری جهت آماده سازی این یادمان شهدا، عنوان کرد: بچه های مسجد این اقدام خود را به نیت «سردار شهید قاسم سلیمانی» انجام داده اند.

 

حضوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در راستای نخستین سالروز بزرگداشت «سردار شهید قاسم سلیمانی»، خاطرنشان کرد: همزمان با نخستین سالروز شهادت سردار دلها، «شهید حاج قاسم سلیمانی»، شب گذشته آیین بزرگداشتی به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

وی با اشاره به برنامه های این آیین، عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام «محمدامین فتاحی» از اساتید حوزه علمیه و امام جماعت مسجد به بازگویی رشادت ها و دلیرمردی های این سردار جبهه مقاومت پرداخت.

 

حضوری ادامه داد: همچنین «فرشید میرزایی» و «امیرمحمد خدادادی» از مداحان اهل بیت (ع) و عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز در ادامه مراسم به مرثیه سرایی و نوحه خوانی در رثای سردار دلها پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم به همت هیئت دانش آموزی «یاوران ولایت» برگزار شد، خاطرنشان کرد: این هیئت مشتکل از بچه های مسجد و دانش آموزان سطح شهرستان جهرم است که در مناسبت های مختلف به اجرای برنامه می پردازند.

 

به گزارش شبستان، همکاری در ساخت بنای یادمان شهید گمنام دانشگاه جهرم و آیین بزرگداشت سالروز شهادت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1010390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha