راه اندازی پویش ختم قرآن به نیت سردار سلیمانی در کانون زینبیه نکا

باقری گفت: راه اندازی پویش ختم قرآن به نیت سردار سلیمانی در کانون زینبیه نکا از جمله برنامه های مهم این ایام است که به همت جوانان و نوجوانان کانونی اجرایی می شود.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: پویش ختم قرآن کریم در کانون زینبیه نکا همون سراسر کشور، برای شادی روح سردار سرافراز جهان اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان و یاران باوفایش راه‌اندازی شده است.

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: برای شادی روح سردار سلیمانی در روزهای منتهی به سالگرد شهادت سردار سلیمانی هر نفر با قرائت یک جزء و یا یک سوره از قرآن کریم تلاش دارد که در این روزها دین خود را به سردار ادا کند.

 

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم علاقه زیادی به حضرت فاطمه(س) داشت و به همین دلیل در ایام فاطمیه ختم قرآن به نیت حاج قاسم ذیل شبستان فرهنگ طرح ملی ایران قوی در دستور کار کانون زینبیه نکا برای شادی روح این عزیز آسمانی قرار گرفته است و تاکنون ۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان در این طرح شرکت کردند.

 

 

باقری گفت: علاوه بر آن ترویج قرائت قرآن توسط نوجوانان از برنامه های معنوی و اخلاقی سالانه ما در کانون زینبیه نکاست که با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: ختم قرآن برای شادی روح سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در سالگرد شهادت شان، در چند مرحله اجرایی می شود و تلاش داریم تا نفرات بیشتری در این ختم قرآن شرکت و در این ختم قرآن سهیم باشند.

 

 

وی یادآور شد: این شهید بزرگوار یک قهرمان و الگوی به تمام معنا در شجاعت، مقاومت، فداکاری، اخلاص و بصیرت بودند که از دوران دفاع مقدس تا زمان شهادت حضور فعال در عرصه های مختلف داشتند و الگوی مناسبی برای جوانان انقلابی است.

کد خبر 1010403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha